Monday, 31 December 2012

Happy New Year....

Salam....selamat tahun baru semua...

Aku masih lagi dalam proses memulihkan diri...tahun baru pun tak sambut...duduk dalam bilik sambil melayan perasaan...dah lebih 2 minggu aku macam orang sasau...

Thanks kepada yang bagi nasihat....sempena tahun baru ni, aku nak bangkit balik....pergi mampus la benda yang dah lepas tu....fokus utama tahun baru ni, aku nak kumpul harta banyak2....hope apa yang dirancang dapat berjalan lancar.....career, bisnes....hehehehe.....kita tunggu dan lihat je lah nanti...

Untuk H....kau pergi jalan lah dengan ego setinggi gunung kau tu....aku pun ada maruah...tak harap satu sen pon kau punya harta....aku nak tengok sampai mana kau boleh tahan....tengok sapa yang melutut kat sapa nanti.....


1 comment:

  1. This sounds really serious!

    Anyway, Happy new year and all the best yar dude :)

    ReplyDelete

Followers

World Clock