Friday, 7 December 2012

sorry dik...abang tak layan perempuan...


Kelakar betul hari ni...tak pernah-pernah dibuatnya aku kena ngorat dengan perempuan..pulak tu budak sekolah lagi...baru Form 1...

Memang hari ini dalam sejarah...mak budak tu aku kenal sangat...dah anggap macam kakak aku sendiri...selalu jugak la lepak sama-sama bila free...satu tempat kerja jugak..tapi bahagian lain..

Tengah busy buat kerja kat dalam office petang tadi la budak tu mesej..entah macam mana dia dapat nombor aku...mesti ambik dari mak dia...

Mujur la aku tak bagitau kat mak dia...kalau tak mahu kena marah nanti..macam-macam perangai budak zaman sekarang...dorang ni terlalu advanced..tak macam zaman aku dulu...

Then aku tolak cara baik...ye la, awak tu tengah sekolah lagi dik....lagi baik fokus kat study tu...kalau nak jadi andik angkat tu aku boleh terima la...nih terus ajak couple...hanpir tersedak jugak aku tadi...berani betul budak tu luahkan perasaan dia kat aku...

Tapi bila pikir balik macam lawak pun ada...abang ni dik oiii tak hensem mana pun...tapi manis tu ada..chewahhh...muahahahaha...masuk bakul...


Nak kata pakai susuk ke minyak pengasih ke..memang tak la...tang mana la hang boleh terpikat kat aku....kau jadi adik angkat aku je la dik....abang memang tak layan dan tak de taste langsung dengan perempuan....letak la perempuan seksi mana pun kat depan aku....aku tak kan pandang..tak bernafsu...


Kalau kau ada abang yang hensem, aku boleh pertimbang kan..muahahahaha...




No comments:

Post a Comment

Followers

World Clock