Tuesday, 4 December 2012

Tidur sebelah H...

Hohoiii...hahaha..hari ni baru la ada masa sikit nak tulis entri baru..Dua tiga hari agak busy dengan kerja yang tak pernah nya surut..lagi bertambah ada la. Nak pulak hujung tahun macam ni...tension den...



Ok malas nak cerita bab kerja...tolak tepi dulu..ada cerita yang lagi best aku nak kongsi..hahahaha...sebenarnya tak de la menarik mana pun...Hari Ahad lepas aku ada pergi ke Putrajaya...Join event tarian satu Malaysia anjuran Kementerian Pelancongan...event tu buat kat depan Istana Kehakiman Putrajaya...

Ramai jugak staff hospital yang ikut...Mula-mula aku ingat lelaki tak ramai..Rupanya ada jugak la dalam 10 orang..hahaha..kantoi..nampak aje muka sorang-sorang ganas..Aku pulak tak berapa nak kenal orang sangat...Walaupun dah 2 bulan kerja kat sini...At least dapat jugak la aku berkenalan dengan dorang semua...

Hahaha...yang menarik nya H pun ikut jugak...Aku bagi nama untuk turut serta dalam event ni pun sebab bila dapat tahu yang mamat tu pun ada....Peluang keemasan tak kan mudah aku tolak..hahahaha....

Dapat pulak duduk sebelah H dalam bas yang kami naik untuk ke Putrajaya tu...Lagi berbunga-bunga la hati aku...Serius cakap jantung aku dup dap dup dap bila dapat duduk sebelah dia...Kena pulak jalan bengkak-bengkok...Memang badan aku selalu berlaga dengan badan dia la sepanjang perjalanan...


Masa pergi aku banyak tidur aje dalam bas...bertolak pun lewat malam...Aku saja paling muka tidur menghadap dia....1st time dapat usya dia dengan dekat...Dia ni jenis tidur statik dalam bas...tak bergerak langsung...Kiranya betul la kan aku dapat tidur sebelah H...hahahaha...jadilah tu walaupun dalam bas rombongan...

Dalam ramai-ramai lelaki yang pergi tu jugak, aku ada minat dengan sorang ni...Orang nya tinggi lampai..Muka pulak jantan habis...Tapi perangai mengalahkan budak-budak....Ada sahaja yang kena usik dengan dia sepanjang perjalanan...dari sumber yang aku dengar, dia ni x de awek lagi...tapi umur dah nak dekat 30 kalau tak silap...hahahahaha..ada can la ni...

Masa balik pun aku dapat duduk sebelah H...so peluang lagi la buat aku nak curi-curi usya dia time tidur...Aku pulak saja kangkang luas-luas supaya peha aku bersentuh dengan peha dia...Badan aku saja sengetkan ke arah dia...memang bahu aku dengan bahu dia melekat la sepangjang perjalanan....kena pulak dia x de betulkan kedudukan dia....macam rela aje aku rapat sangat duduk sebelah dia......rasa heaven sangat....siap aku berangan lagi, kalau la dapat betul-betul tidur sekatil dengan dia..memang aku tak lepas punya H....badan jenis sedap dipeluk ni memang rugi kalau dilepaskan begitu saja....


Sekarang aku tengah tunggu mesej dari H..selalu tiap-tiap malam dia ajak keluar makan...walaupun aku dah makan, aku tetap terima pelawaan dia.....bukan senang nak dapat berdua-duaan dengan dia..hahahaha....jangan jeles yerk....



No comments:

Post a Comment

Followers

World Clock