Wednesday, 5 June 2013

Bila malas nak kerja....


Ayyakk hari memang malas nak buat apa2 kerja..tu yg dok terperuk dalam office je...
Biar je la anak buah buat kerja dorang kat luar tu..selalunya aku tolong2 juga apa yang patut...sampel pun tak banyak..tadi aku turun pi OPD, patient pun tak ramai sangat...

Sejak last week line internet boleh buka semua...hehehehe...aku pun apa lagi, on9 je la keje nye...fesbuk, youtube, segala macm mak nenek aku bukak...habis byk keje aku tangguh..

Oleh sebab hari ni pun mood nak keje kureng sikit, baru teringat yang dah lama aku x update kat blog...lepas balik keje sorry la...x de masa nak on9....time tu la pun aku nak berehat...lagi la sekarang, selalu je rasa penat & mengantuk...selalu tu balik je rumah, dah tak nampak apa dah....bayangkan bantal ngan tilam je..

Habis kuat aku bukak fesbuk....itupun semata-mata nak usya fesbuk jantan2 hensem yang aku add..hahahaha...

Tadi member dah meroyan kat aku...heheheh...aku cancel nak puasa hari ni...tengok tahap malas aku, 
sampai nak puasa sunat pun malas...kena pulak aku lapar sangat-sangat pagi tadi...

Pagi tadi dok on9 fesbuk, ada la sorg mamat yg aku add ni tegur aku...hahaha....tak silap aku dah lama rasanya aku add dia....tapi baru sekarang dia nak tegur...jenis aku...aku add je kat fesbuk...x de kuasa nak chat ke apa ngan orang yang aku add.....habis rajin pun aku like status ngan gambar...

Hari ni macam nak makan kat kedai Abang Hensem tu la...hakhakhak...


Muka putih bersih...badan tough, tinggi pun ok...dah la selalu dapat murah...




3 comments:

  1. ehem2..
    kat mana tu??
    nk jgk aku pergi, makan smbil cuci mata..
    hehe =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...x bley..nanti kau caras....
      aku nak masuk line dulu...
      :)

      Delete
  2. AHH tekanan nya. nape la dia xleh tolong aku dptkan kerja
    alasan sibuk 24 jam. x patut x patut.

    M/24yo/Kuala Terengganu
    Cari sugarmumy/daddy yg baik , caring , x kedekut dan serius ngan aku dan ingin bahagiakan aku

    Call aku

    Iz - 0147316396
    Set masa dan date. untuk pertemuan. kalau ok. kita teruskan :)

    ReplyDelete

Followers

World Clock