Sunday, 9 June 2013

Hampir kantoi...hampeh punya member...

Pagi ni aku curi masa sikit update blog...walaupun kerja bertimbun tengah menanti tu..aku tolak tepi dulu...
Heh heh heh heh....

Cuti 2 hari lepas aku bawak member balik kampung...tido rumah aku...kebetulan lagi sorang member melangsungkan majlis pertunangan dia...kami harung sekali menghadiri majlis dia...

Seronok dua org member baik aku tu jalan2 kat kampung aku...org bandar la katakan...memang jakun habis la tengok bendang...naik segan jugak aku bila org kampung dok perati kami bertiga posing amek gmbr kat tengah2 bendang...hakhakhak...



Nak dibuat cerita malam yg 2 org member aku bermalam kat rumah aku, kami borak-borak kat luar rumah sambil mencicah pelam....cerita punya cerita, tup tup sorang member aku ni (dua-dua perempuan) straight to the point tanya soalan yang hampir aku tercekik makam pelam...

" Kau gay erk???"

Gulppp...masa tu bapak gelabah aku..tapi berlagak tenang je...dalam hati aku menyumpah member aku tu...x de benda lain ke nak tanya...

Macam biasa aku gelak je la...buat muka x de pape...aku jawab dengan balingan percuma bijik buah pelam
tepat kat peha dia...nak sangat..tanya soalan bukan-bukan tengah-tengah malam macam tu...mujur mak abah aku dah tido...

2 orang member aku tu macam tak puas hati bila aku macam tak jawab soalan tadi...aku try nak ubah topik...member aku pusing balik..macam-macam dorang buat spekulasi...dorang pelik dari dulu sejak H keje sama ngan kami lagi...

" Kau ni  muka ada...bab bergaya pun boleh tahan..cuma tak cukup inci je...tapi kami pelik kenapa kau tak de awek..."

" Haah.....kat hospital tu ramai kot nurse-nurse cun..." lagi sorang menambah....

Rupanya dorang dah lama syak yang aku ni gay....arghh lantak korang la...sampai sudah aku tak jawab...benda sensitif macam ni aku malas nak panjang cerita...betul jugak apa yang aku baca kat satu artikel...seseorang tu tak akan mampu menyembunyikan diri dia yang sebenar...walau macam mana dia cuba untuk sorok sekalipun..sedikit sebanyak orang sekeliling dapat kesan...

Aku yakin sangat-sangat yang dorang akan tanya lagi soalan ni....hampeh betul 2 ekor ni....mau jugak aku halau tido luar malam tu..hakhakhak....

Aku tak boleh salahkan dorang...hak dorang untuk bertanya...dan hak aku jugak untuk tidak menjawab...
Dalam kepala dok pikir apa agaknya penerimaan dorang kalau aku mengaku????

Bapak lenguh-lenguh lengan aku..semalam main dumbbell yang baru aku beli....hekhek...



5 comments:

  1. Replies
    1. fallen angel , kat sini x de gym..tmpt hulu...:(..harapkan gym kat fisioterapi yg x berapa nk gym sgt nama dia...

      Delete
  2. Hahaha padan muka ko.... saper suruh ko besties ngan org pompuan... satu hari dorg akan tanya jugak soklan tuh... (jgn mare)

    ReplyDelete
  3. AHH tekanan nya. nape la dia xleh tolong aku dptkan kerja
    alasan sibuk 24 jam. x patut x patut.

    M/24yo/Kuala Terengganu
    Cari sugarmumy/daddy yg baik , caring , x kedekut dan serius ngan aku dan ingin bahagiakan aku

    Call aku

    Iz - 0147316396
    Set masa dan date. untuk pertemuan. kalau ok. kita teruskan :)

    ReplyDelete

Followers

World Clock