Monday, 10 June 2013

Kau nak moody, boleh berambus!!!!!


Arghhh tensen aku...pantang aku kalau bila time aku cakap elok2 kau buat muka macam harammmm........
Apa masalah kau buat muka macam pundek...kot ye pun ada problem ke apa, tok sah la bawak-bawak ke tempat kerja...kang ada jugak yg aku tonyoh muka tu dengan tapak kaki....
Angin jugak aku pagi tadi...staff perempuan aku yg sorang ni memang selalu moody...entah kenan apa agaknya....muka tu kalau cantik tapi masam je selalu, orang akan nampak macam lembu laut jugak akak oiii...nasib kau lagi tua dari aku...

Aku syak dia  ni ada masalah period berpanjangan kot....kan org cakap perempuan selalu mood tak menentu bila datang bulan...staff aku ni selalu je moody..tak kan hari-hari bendera merah kot..malang la sapa laki dia...

Belum tengok lagi aku punya moody...hah kot ada yang kepala bawah kaki atas nanti...staff lain tadi semua tak berani tegur dia...dorang dah masak sgt perangai dia...tapi bila mai angin tak betul dia, boleh jer gelak-gelak macam langsuir...suara dia je boleh dengar sebatu....

tengah mendownload cerita Dexter...hero dia bapak aku taste..walaupun dok suka bunuh org....


5 comments:

  1. haha.. biasa la tu bro... Lagi2 kalo time senggugut... Aku kalokakak aku macam tu, aku dok jauh2... Emosi tak stabil bro.. Elakkan berinteraksi dengan mereka. Haha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. patut la lelaki x de yg datg bulan...x dapt byg kan klu lelaki time period..hahahah

      Delete
    2. Hahaha kalau laki perios hahahaha ko ce imagine aper akan jadi haha

      Delete
  2. prince hahaha...boley imagine....

    ReplyDelete
  3. AHH tekanan nya. nape la dia xleh tolong aku dptkan kerja
    alasan sibuk 24 jam. x patut x patut.

    M/24yo/Kuala Terengganu
    Cari sugarmumy/daddy yg baik , caring , x kedekut dan serius ngan aku dan ingin bahagiakan aku

    Call aku

    Iz - 0147316396
    Set masa dan date. untuk pertemuan. kalau ok. kita teruskan :)

    ReplyDelete

Followers

World Clock