Tuesday, 18 June 2013

Lelaki Kelantan Memang Kacak....

Wowww...pagi-pagi je dah ada santapan menarik terhidang depan mata.

Jangan pikiaq bukan-bukan...tak de aktiviti tak bermoral yang berlaku...aku masih lagi menjaga adab tatasusila sebagai jejak timur...

Ha ha ha ha ha ha....aku tengah kusyuk belek fail kehadiran staff tadi, ada la sorang mamat apa ntah nama dia bagi salam.

Dan...aku terpana terkasima terpukau terrrr....semua la yang menggambarkan betapa kacak tahap membunuh lelaki yang bagi salam tu.

Aku dengan sopan dan kontrol macho tanya nak apa datang lab awal-awal pagi ni.

Owh IK rupanya dia ni. kalau tak tau IK...IK tu inspektor kesihatan...dia datang nak jumpa MLT yang handle bahagia Malaria.

Okey x de kaitan dengan aku. So aku sekadar dengar je la dorang tengah discuss apa. Dan...aku curi-curi pandang tengok muka dia.

Wowwww wowww wowww...tinggi, tough, muka putih licin...tak de sekelumit jerawat. Hatta parut jerawat sekalipun tidak kelihatan.



Kagum + tergoda....

Dan...dia orang KELANTAN.

Patut la muka molek benar. So memang tak dinafikan yang orang-orang dari Pantai Timur segak-segak belaka. Yang mana aku kenal sejak zaman kat PLKN lagi, baik lelaki mahupun perempuan...mostly berwajah tidak mengecewakan.

Staff hospital tempat aku kerja jugak ramai yang berasal dari Kelantan.

Hari-hari cuci mata la aku. Meriah sangat. Ha ha ha ha ha.....sedihnya hampir kesemua dah jadi laki orang. Melepas....

Paling aku suka bila petang-petang balik keje mengendap staff-staff lelaki main futsal kat depan blok kuarters. Orang-orang Kelantan ni muka cerah. Aku suka tengok dorang main pakai short. Dapat tengok betis-betis gagah yang putih. Geram rasanya...jalangnya kau!!!


Lagi syok bila ada yang shirt off...omo..oh my god...tergugat keimanan dan ketaqwaan...

Tapi parents aku tak kasi kawin dengan perempuan Kelantan. Sebabnya mak kata susah nanti. Jauh la...balik raya nanti kena selalu balik sana la...errrrr...kalau camtu orang kawin dengan lelaki kelantan boley mak????

Pitam mak aku kalau aku tanya macam tu. Mau kena sebat keliling kampung dengan abah 7 hari 7 malam.

But seriuosly aku sangat sangat sangat sangat sangat adore jejaka Kelantan... *impian berboyfrenkan mamat Kelantan* ~ aminnnnnnn 

Agak-agak apa yang para ibu di Negerei Kelantan makan masa mengandungkan anak mereka ya?????





Technician kacak ada datang hari ni nak buat maintenance satu analyzer kat makmal
yuhuuu...aku nak ajak dia kuar lunch sama la nanti...
~feeling good~











27 comments:

  1. erk... asal member2 aku yang kelantan tak der kriteria mcm ang kata...? maybe sebab banyak makan budu kot, tu yg anak comel2...

    *pasni mesti yg p kedai/paso nak cari budu.. haha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom pakat telan budu berbotol2...tgok menjadi ke tak....*matila bini aku kena paksa makan budu....

      Delete
    2. combine sama cencalok... tgk apa hasil... ada macam tatum x?

      *motif sgt nk promote tatum... haha

      Delete
    3. terima kasih sebab puji pakcik..ehhh..

      Delete
    4. fallen angel sorry aku tak tau..padia tatum tu????

      Delete
    5. Pak cik ore kelate ko??? :)

      Delete
    6. http://www.google.com.my/imgres?q=channing+tatum&um=1&newwindow=1&sa=N&hl=en&tbm=isch&tbnid=Cs2xaJICrCWEgM:&imgrefurl=http://www.fanpop.com/clubs/channing-tatum/images/20369900/title/channing-tatum-photo&docid=GPIn7jlawvzFuM&imgurl=http://images4.fanpop.com/image/photos/20300000/Channing-Tatum-channing-tatum-20369900-1000-1483.jpg&w=1000&h=1483&ei=wLrCUdOgI86Vrgfqh4CYCA&zoom=1&ved=1t:3588,r:2,s:0,i:87&iact=rc&page=1&tbnh=180&tbnw=132&start=0&ndsp=12&tx=82&ty=89&biw=1024&bih=470

      Delete
    7. lorh dia ke..apa la tatum2 tu...ingt kan serangga apa ke...
      btw dia sgt gojes....;)

      Delete
  2. ehem..kalau bukan kelantan,tp still pantai timur,boleh pakai tak??
    haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh dipertimbangkan kalau menepati selera...hakhakhakhak....

      Delete
    2. haha... nak cuba nasib gak ka....

      Delete
  3. Err terlanjur bukak topik ni kan... leh tak kalau aku kata jantan sabah/sarawakian pun jambu gak... ada jumpa sorang barrister (korg gugel atau wiki la maksud dia yepp)... howt dowh. dalam samar2 cahaya bilik karaoke R*d B**.... sgt perfect... baju ada kesan body berketul, slimm, kulit putih mulus. ada taik lalat bawah bibir. rambut style. dan sgt fasih melayu semenanjungnya... spontan aku bertanya "AWAK MELAYU KER???"... Terus si dia tersengih lantas menjawab... "sya org melayu". Sah mesti ramai yg pernah bertanykan tu. sebab muka dia ala2 chinese/kpop... alaah gitu2 la... anak ikan saper la nih yepp... sah2 tak keluar rumah AGAGAGA

    ReplyDelete
  4. yup setuju gak...tapi mostly yang aku kenal non-malay...muka pun dah mixed chinese...

    ReplyDelete
  5. AHH tekanan nya. nape la dia xleh tolong aku dptkan kerja
    alasan sibuk 24 jam. x patut x patut.

    M/24yo/Kuala Terengganu
    Cari sugarmumy/daddy yg baik , caring , x kedekut dan serius ngan aku dan ingin bahagiakan aku

    Call aku

    Iz - 0147316396
    Set masa dan date. untuk pertemuan. kalau ok. kita teruskan :)

    ReplyDelete
  6. Dorang hot sebab ade mix ngan Siam. Cube cari yg x mix, pendek gemuk dan hitam.. huhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha mixed dgn siam dan arab. mane2 bangsa yg mixed pasti kacak.

      Delete
  7. yup org kelantan kebanyakan ada kacukan siam..arab.....

    ReplyDelete
  8. Add me on skype ... adzrulsadian98 ... I am bottom !

    ReplyDelete
  9. Bilik Middle RM450 sebulan. untuk kemasukan awal mei 2015. Haruslah pembersih dan menghormati privasi orang lain.

    Lokasi kondo berdekatan KTM Batu Tiga, berdekatan Bukit Jelutong, Lapangan Terbang Subang, PJ dan Damansara.

    Opposite Kilang Gula CSR

    Banyak kedai makan dan keperluan.

    Kondo dengan sekuriti 24 jam, swimming pool dan gimnasium.

    Contact: Tarmizi 017-2805540

    ReplyDelete
  10. Patutlah abang. Saudara kat kelantan semua handsome pakwe pun orang klantan 😳

    ReplyDelete
  11. Patutlah abang. Saudara kat kelantan semua handsome pakwe pun orang klantan 😳

    ReplyDelete
  12. aq asal kelantan. adlh sikit2 ciri2 kat ats tu. huhu

    ReplyDelete
  13. aku bukan kelantanese, tapi aku pon dalam kategori macho gak... so how??? teori ko salah ke admin???

    ReplyDelete
  14. aku bottom gelap berbulu. main gym.

    kaki aku lembut siki tapi bontot best.

    0172448566

    ReplyDelete
  15. aku bottom gelap berbulu. main gym.

    kaki aku lembut siki tapi bontot best.

    0172448566

    ReplyDelete
  16. Mmg betul pn,rmai mmber aku dr kelantan..kbykan hensem2 kulit putih mlepak.mgkin mix siam+ arab.x nafikan mreka slalu jd rebutan awek2.

    ReplyDelete

Followers

World Clock