Thursday, 20 June 2013

Tak Mau Pi!!!!



Benci!!!!!!!!!!!!!!!

Tak suka!!!!!!!!!!!!

Pengarah macam hampeh la.

Tadi dapat surat jemputan Kursus Bina Insan & Jati Diri kat Besut, Terengganu. Aku paling tak suka pi kursus yang jenis macam ni. Bina jati diri la, kerohanian la..ala-ala meningkatkan motivasi diri la…tak suka!!!!

Call PT bahagian latihan tadi, nak mintak tukar orang lain. Dia cakap dia tak boleh suka hati buat keputusan tukar orang lain sebab bos yang calonkan nama aku.

What the fuck!!!!!!!

Orang tua tu punya angkara rupanya.

Bos ingat aku tak cukup jati diri ke. Tak cukup membina lagi insaniah aku. Menyampahnya…..Dah la 3 hari. Confirm la banyak kerja aku tertangguh nanti. Dah la next month ada audit NIA/KPI dari juruaudit luar. Mana aku nak kejar dengan benda tu lagi. Dengan nak kejar vendor la…analyzer dok selalu breakdown la…arghhh serabut aku.

Okey…aku nekad nak call pengarah minta tukar orang lain. Orang tua tu hari ni happy-happy bahagia dapat amik APC kat Kuantan. Tak kira aku nak mintak calonkan orang lain.

Yang lagi azabnya, maybe driver yang hantar aku nanti tu pun kena turut serta jugak dalam kursus tu. Ini memang bala. Semua pemandu hospital ni perangai macam harammmmm…..

Sekor pun aku tak kenal. Jauh sekali nak tegur. Jauh jauh jauh sekali kamceng gelak-gelak gesel-gesel bahu tepuk tampar huhahuhahuha segala.

Aku dapat bayangkan betapa seksanya perjalanan ke tempat kursus tu nanti. Pasti la aku tak kan borak-borak mesra dengan driver. Diam macam patung cendana. Aku jenis berat mulut. Lagi-lagi dengan orang yang aku tak kenal.

By the way aku dengar ada sorang tu muka agak menyelerakan. Owh no..nehi nehi…hensem pun kalau perangai mengalahkan ungka buat apa. Mostly driver kaki hisap. Itu lagi buat aku gerun kecut perut.

Dan selalunya kalau perjalanan jauh akan ada 2 driver. Mati la aku. Kalau dua-dua macam hantu. Dibuatnya dorang pakat rogol aku kat tengah hutan nanti…*tudia imginasi melangkau alam semesta*…but who knows…aku kan gojes..hakhakhakhak….

Bos ni pun satu la. Kalau suruh aku pi kursus yang ada kaitan dengan bidang kerja aku tak pa la jugak. Cheq tak kesah. Ni kursus yang ntah apa2.

Allergic aku dengan kursus-kursus macam ni.

Hari tu pun sebab terpaksa je kena pi Kursus Transformasi Minda aka Induksi. Memang requirement untuk pengesahan perkhidmatan nanti.

Minda aku dah cukup transform. So aku rasa tak payah la nak kena pi lagi kursus-kursus buang masa ni….FULL STOP……………………………………



Baru semalam je berjimba-jimba tengok Man Of Steel…
kau sangat kacak la Superman…
Hari ni dah tak de mood…
Spoil betul…


8 comments:

  1. Ala bro, think positive.... mana tao kat sana jumpa yg hot2... haha... Tapi semoga ang sampai dengan selamat. Jangan depa dok kekah ang kat dlm hutan sudah... Hehe....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..baru terpikir..kot dapat jodoh...hahahaha...
      kekah tak kekah...rela je la ye...:)

      Delete
  2. jangan sang ang yang suruh depan rogol ang sudah ahahaha....

    ReplyDelete
    Replies
    1. errrr...kalau yang lazat...may be kot..muahahah

      Delete
  3. rilex bro..ada byk yg positipnya.. chill k..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tenkiu...hahahaha...
      btw pic kau nmpk sedap...slurpp...:o

      Delete
  4. sama r x suke g kursus macam tu..nnti mesti ade keje berkumpulan pastu kene public speaking...pastu asyik aku je kene jadi ketua.mcm hampeh...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah betoiii....benci benda2 mcm tu...

      Delete

Followers

World Clock