Wednesday, 17 July 2013

Amin Hayat



Hensem kan dia ni..hahahaha...mesti korang kenal dia kan. Kalau tak kenal nampak sangat korang bangang tak pernah tengok tv..

Aku cukup suka tengok muka dia. Sebab tu lah aku rajin tengok berita TV 9...semata-mata nak tengok mamat ni. Suara dia..mak aih..menikam kalbu..macho siot...terbuai-buai je rasa bila dengar. Sah-sah lena dalam dakapan bila dia dodoikan bila tidur ni...muahahahaha...*fantasi yang melampau*

Teringin nak tengok gambar dia shirtless..ada six pax ke tak...hakhakhak...tapi aku rasa dari pengamatan aku lah, badan dia not bad jugak. Untung la sapa dapat kan...

rajin nye dia...boleh lah tolg aku kemas rumah nnti...
yang baju putih tu pun boleh tahan..tapi dah kahwin kalau tak silap..
agak-agak dia sama macam kita tak??????



No comments:

Post a Comment

Followers

World Clock