Wednesday, 31 July 2013

Bengong punya bos....


1 Ogos 2013 bersamaan 23 Ramadhan...alhamdulillah setakat ni puasa penuh lagi. hahahahaha....nafsu masih mampu dikekang...

Dah lama tak post entri baru. Agak busy dengan kerja. Banyak yang nak kena settle sebelum balik cuti raya next week...hadoiiii lah...dengan pressure dari sang pengarah yang x abis-abis loghat pasal itu ini.

Last week memang agak tertekan dengan kehadiran H. Tapi tak pe, benda dah lepas..dia pun dah blah...kata dia may be lepas ni susah nak jumpa sebab family dia akan pindah ke JB lepas raya ni...before ni family dia tinggal kat KL...celah mana KL aku tak amik tau...


Okey stop cerita pasal dia...

Tadi baru lepas meeting pengurusan...bodo!!!!

Bos memang mulut macam mak cik-mak cik...apa kena entah dia hari ni...

 Encik Bos: R.......(nama aku) ni saya tengok selalu senyum-senyum dalam meeting. Orang cakap siapa yang selalu senyum ni cepat sampai jodoh dia

Aku          : Errr...tak de lah pengarah....

Encik Bos  : Alah macam saya tak tau je awak selalu je keluar berdua dengan sorang staff nurse tu kan..(sambil sengih-sengih)

Aku           : Aaaaa.....(terpinga-pinga)

Apekah....dah lah dia cakap dalam meeting depan semua orang...bengong apa bos ni. Sah nanti heboh satu hospital cerita pasal aku. Pundeksss.....saja nak buat kontroversi.

Padahal staff nurse tu best fren aku kot. Lepas tu aku cerita lah kat best fren aku tu. Gelak sakan dia...


Satu benda yang mustahil. Bernafsu pulak aku dengan perempuan..hahahahaha

Tapi kira antena bos ni power jugak. Bila tahun pulak time aku keluar dengan best fren aku tu terserempak dengan dia. Bos tu dah lah anti-sosial..terperuk je dalam rumah. Memang selalu aku keluar beli barang ke makan ke berdua dengan best fren aku tu je..

Aku syak mesti ada yang mulut belanga yang sampaikan kat dia.

Lantak lah. At least aku tak dengar lagi cerita yang aku ni gay tersebar. Kalau ada mau aku terus isi borang tukar.



Dah 12 lebih..aku nak cari pot..
nak tido.....


2 comments:

  1. "R....(nama ang la...), aku dengaq ang ni plu. betoi ka? "
    bos bertanya kepada ang selepas meeting itu. hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haipppp....motif sgt kalau bos tya macam tu...

      Delete

Followers

World Clock