Tuesday, 20 August 2013

Perasaan tak sedap hati...

Salam Syawal...kepada yang masih lagi beraya tu, seronok-seronok lah ye. Makan la rendang ketupat segala. Moga-moga badan korang makin membadak....hohoho...(kisahnya jeles tengok adik post gambar beraya kat fesbuk)

Pagi tadi masuk keje dengan mata yang mengantuk ya amat. Semalam tidur tak lena sangat sebab.....

Entah kenapa rasa tak sedap hati....

Dari petang semalam lepas balik keje rasa macam something je. Sudahnya aku bantai tido...malam keluar pi karok ngan member-member pun aku tak enjoy sangat. Member pun pelik. Selalu aku lah yang paling riuh. Buat lawak bodo lah. Usik orang lah.

Aku just cerita kat sorang member yang paling rapat tu je. Dia nak sedapkan hati aku, cakap may be aku stress keje kot..Tu yang terbawa-bawa sampai rasa tak sedap hati...pastu boleh pulak dia buat lawak pundek...nape tak makan jantung, limpa, buah pinggang..kalau hati tak sedap...

Kan dah free-free kena pelangkung dengan henpon S3 aku *tudia nak mention ada S3*

Call mak n abah kat kampung..Alhamdulillah dorang sihat...seronok mak dapat tau yang akak nombor dua yang garang macam singa betina tu nak kawin x lama lagi..dengar kata rombongan dari Melaka nak dtg merisik bulan depan...okey la tu...dan dan terus tanya aku bila pulak...errrrrrrrrrr ubah topik..

Mak ngan abah x de pape..hmmmmm...pebende la yang aku rasa tak sedap hati sangat ni...

Mungkin betul jugak kot cakap member aku...stress keje...sememangnya aku agak busy dan serabut sekarang...(tapi sempat lagi post kat blog)

Sudah..jangan pikir sangat.....so aku kena cari sesuatu yang boleh hiburkan hati..hikhikhik...

kalau lah ada seseorang kat sisi aku sekarang....





katanya member aku yang gaduh ngan tunang tu
MC hari ni.....
x mo masuk campur...


No comments:

Post a Comment

Followers

World Clock