Monday, 19 August 2013

Tunang sahabat yang mengongkong....

What the fuck!!!!!

Apa punya perangai jantan ni. Bodoh macam siamang.

Buat aku panas aje pagi-pagi ni. 

Padia lah aku meroyan sorang-sorang hari ni. Macam ni....

Sorang member kamceng aku ni yang keje nurse...dia ada tunang yang boleh aku ibaratkan sebagai lelaki bangang tak de telorrrrr....

Punya la kuat mengongkong...kuat jeles..segala benda nak keluar makan keluar beli barang keluar huhahuha, kena inform dia..okey itu aku dapat terima lah...sebab aku pon kadang-kadang buat macam dulu jugak dulu (time zaman ada girlfren)...

Yang melampau nya...jantan bengong ni jeles tak bertempat...member aku ni jenis ramah orang dia...dia pun mengaku yang dia agak sosial dulu masa zaman kat kolej kejururawatan...but sekarang dia dah slow down sikit aktiviti sosial dia bila dah bertunang...dan tunang dia pun dah sedia maklum benda...

Weekend lepas...aku n the geng pi lah beraya rumah kawan-kawan area kuantan...member aku ni pun follow lah sekali...tapi yang x best nya, dia dah bagi warning awal-awal...dia cakap jangan post gambar tag gambar dia apa semua...takut tunang dia dapat tau..lagi-lagi kalau ada gambar dengan lelaki...

Bodo!!!!!

Kami pi beraya okeyyy...bukannya pi menyundal mana-mana...

Yang member aku ni pun bodo macam lembu ikut la kata tunang dia...lagi satu hal dia kena menipu pulak bermalam kat rumah kawan perempuan...padahal kami tumpang tido rumah lelaki...aku tanya lah dia kenapa nak kena menipu...rumah kawan lelaki kami tu pun ada mak ayah adik dia semua..tak de sebab dia nak curiga...

Dia jawab..tunang dia tak kan faham...nanti akan bawa ke pergaduhan kalau tunang dia tau...so better dia menipu...

Aku just geleng kepala....haishhh....

Macam kes kami pi jalan-jalan kat Ipoh bulan lepas...tunang dia marah sebab ada gambar dia dengan lelaki...padahal gambar tu kami berempat..2 lelaki 2 perempuan...gambar yang aku rasa x de lah tak semenggah mana pon...just duduk kat meja makan 4 orang...

Sudah nya malam tu gaduh besar....actually apa yang aku tau tunang dia ni agak alim orang nya..dan kurang bersosial...ikut cerita member aku ni, dunia tunang dia hanya dengan keje keje dan keje...kalau ada masa free pi memancing....

Pagi tadi yang buat aku nak meroyan bila dapat call dari member aku ni...nangis-nangis dia bagitau yang tunang dia mengamuk...

Dia cakap tunang marah tengok gambar aku ngan dia...aku tanya lah gambar yang mana...member aku cakap gambar masa pi beraya weekend lepas..aku try ingat balik, yang aku ingat aku mana ada amek gambar berdua dengan dia..dah awal-awal lagi member aku warning tak boleh ambik gambar berdua...

Memang aku ada post gambar beraya hari tu kat fesbuk..tapi fren aku je yang boleh tengok...tunang dia memang sah-sah la bukan fren list aku dalam fesbuk...pastu member aku cakap yang tunang dia ada password fesbuk dia...Ya Allah...kalau aku cakap bodo marah pulak nanti...

Perlu ke nak kasi tau password fesbuk segala ni bila dah bertunang...adakah dengan buat macam tu untuk baru boleh dapat kepercayaan...aku pelik lah...

Aku belek lah balik gambar-gambar yang aku post hari tu...tengok la kot-kot ada gambar yang mencurigakan...okeyhh ada satu gambar aku dengan dia..TAPI ada sorang budak kecik dalam gambar tu...diulangi ada orang ke-3 dalam gambar tu...dan jarak aku dengan member aku tu jauh kot...

Hey jantan plissss lah jadi matang sikit...kita ni bukannya duduk dalam hutan yang tak bergaul dengan orang...dah kalau kau x mau tunang kau berKAWAN...fren dengan lelaki, baik kau ambik simpan tunang kau ni kat rumah elok-elok... masuk almari kaca..biaqq x de sapa pon yang nak kacau..kau sorg je la yang hadap dia hari-hari...

Aku malas nak cakap lebih kat member aku tadi....dia dah melalak macam orang mati laki...stupid punya perempuan...kau tu bukannya tak de rupa...kalau dah selalu sangat makan hati macam ni..baik kau blah je lah carik lelaki yang lagi bagusss....aku tengok muka tunang kau tu x de lah hensem mana pon...

Pagi-pagi dah buat aku naik angin..
Tensen aku....



7 comments:

  1. masuk dalam almari kaca.. macam annabelle doll tu... hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan...kau x mo simpan ko punya buah hati dalam almari kaca jugak???

      hehehe..jgn marah...

      Delete
    2. xmao... nk iklankan... sapa nk sewa? lai2... lariiiiii

      Delete
  2. hahaha.well mende ni mcm jadi kat kawn aku gak..tapi vise versa la..hahaha.. yg ni tunang kpd kawan aku yg jeles giler2...ade tu kwn aku nih g la USS ngn dak keje aku...pastu another kwn aku nih post la pic2 kat USS tu kt fesbuk..perghh..si tunang dia nih giler ngamuk.suh kawan aku yg post pic tu g delete pic2 yg ade gmbr kwn aku tu...hahaha...

    tp skrg diorg da kawen n ade anak da...hope mereka bahagia hingga ke akhir hayat.walaupun aku nmpk bini dia mcm queen control,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. senang je...kepercayaan yg pntg...susah la klu dapt couple yg kuat kongkong, jeles x bertempat...

      sian kawan kau dapt bini queen control...kih kih kih...

      Delete
  3. Nk wat camne...da syg sgt katenye..hahaha...tp kalu aku dpt kapel mcm ni...mmg aku rimas giler..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi bagi aku lah..sayang pun ada had nya...kalau kita je yang nak kena faham dia, x guna jugak...si dia ikut suka hati boleh nak kongkong jeles segala...itu perhubungan yang tak matang...kan kan kan...;)

      Delete

Followers

World Clock