Monday, 18 November 2013

Tertarik Dengan Budak Jambu...



Salam...lama benor aku tak post kat blog ni...agak busy seyhh...hujung2 tahun ni banyak mende nak settle kan...

Lately ni aku macam suka sangat tengok muka budak-budak muda yang comey-comey..yang kiut miut..yang jambu jambu....hehehehehe...


Selalu kalau x de keje kat lab, aku larik masuk ofis aku..then google carik gambar-gambar anak-anak muda yang baru nak meningkat naik...fuhhh..melelah habaq hang..kalau kat FB tu memang bersepah...suka tengok gaya dorang...lagi advanced dari aku yang dah makin berusia nih...hohohoho...



Nak dibuat cerita...kat tempat keje aku ni ada sorang staff muda yang kiut ya amat. Stim siot tiap kali aku tengok dia...hahahaha...selalu aku saja lalu kat unit dia keje...budak ni PPK...badan sedap boleh tahan. Memang dok terbayang kalau dapat rasa budak nih...muahahahaha...*tengah pikir plan jahat*








No comments:

Post a Comment

Followers

World Clock