Wednesday, 1 January 2014

2014


Salam semua..selamat pagi...belum terlambat aku nak ucapkan selamat tahun baru....2013 sudah pun melabuhkan tirai nya....hari ni dah masuk hari kedua tahun Twenty Fourteen.....macam best jer sebut kan...hahaha dan dan kumpulan Forteen terbayang kat kepala...aku minat kot kumpulan tu...actually minat kat ahli-ahli dia....semua merembes habaq hanggg....


yang ni yang paling merembesssss...
Hahahahaha..okey stop mengarut...banyak benda dah berlaku sepanjang last year....ada pahit manis kelat payau masin semua ada...semuanya dah jadi kenangan...akan aku simpan kemas-kemas sebagai pengajaran hidup...tudiaaa....hahahaha...

Okiesss malas nak toleh kat belakang balik...lets start a new chapter...buku baru cerita baru..harap2 la tahun ni aku akan happy je sepanjang tahun..boleh??

AZAM...

Buleh caya ke mende ni. Pulun berazam bagai...tapi pernah ke tercapai?? hahahaha...

Bagi aku lah. Azam ni macam lebih kurang planning kita lah . At least bila dah ada planning tu, kira dah boleh tau la mende apa yang nak dibuat nanti. Terpulang balik pada kita untuk merealisasikan azam-azam yang dah di create tu...

 Tahun 2013 punya azam, kira ada juga yang tercapai. Dan ada juga yang tak...maybe akan di forward ke tahun ni.

Satu azam aku yang kobar-kobar nak dibuat tahun 2014 ni  adalah....bina muscle...hikhikhikhik...aku dah tekad nak shape kan badan kasi cantik sikit....biaq terliuq si NF tengok...biaq dia menyesal sikit!!!!...time tu aku ludah je balik kat muka dia...haktuiiiiiiiiiiiii....tudia tinggi nya angan-angan...

Tak pe...nak jadikan pembakar semangat...memang setiap kali aku tengok gambar dia kat fon....hati aku jadi sakit...lagi kobar-kobar semangat aku nak buat mende nih....

Lagipun this year aku n the geng dah planning nak pi bercuti kat pulau. Pulau mana, belum decide lagi...maybe Tioman kot....ofkos la nak tayang body kan...nak pancing abang-abang jerung kat situ..hahahaahaha...tudia niat dah lain...*harus di baham jerung nanti*

Tapi memang aku nak build up muscle badan aku ni....ye lah untuk penampilan diri...kasi tingkat sikit keyakinan diri...sebab utama adalah untuk penampilan diri sebenarnya...nak stay healthy dengan cara yang betul....yang kat atas tu, adalah sebab-sebab sampingan jer...hehehehe....


Adiosssss.....ade keje mau dibuat....








No comments:

Post a Comment

Followers

World Clock