Thursday, 23 January 2014

Aku bukan perfect....#1


Dah la tengah serabut pasal satu hal ni....datang pulak lagi satu masalah...

Malas nak cerita dulu...in detail aku akan story untuk next entry...

Ini petang aku mau bersenang-lenang sahaja...dok mengangkang hadap laptop...oh ya nak kena hantar emel kepada ketua patologi negeri...mampus aku kalau lupa send balik feedback yang dia nak..

Perfect....sempurna...

Tiada manusia di dunia ini yang sempurna serba serbi....tapi kita belajar untuk menjadi sempurna..berusaha ke arah untuk menjadi sempurna..walaupun tidak seratus peratus....*seratus persen cintakuuuuu* ~tetibe Mas Idayu datang gelek...hikhikhik...


2 comments:

  1. Salam kid, sejujurnya saya suka baca blog awak sebab best dgn gaya bahasa awak yg gila2 tu tapi saya bukan gay. Namun, saya tak pernah pndg jijik pd awak sbb saya faham diri. Awk x pernah minta dilahirkan mcm tu. Siapa saya nak hukum awak. Saya pun berdosa gak. Hanya nabi je maksum. Apa yg saya nak ckp ni saya harap awk x mrh sbb saya ckp ni atas dasar awk kwn saya dan awk saudara seIslam saya. Saya respect kat awk sbb awk masih mengaku awk Islam walaupun awk gay.

    Itu membuktikan yg awk masih ada iman dlm hati awk. Apa yg saya nak ckp ialah berhenti dr dunia ni. Caranya : jgn tengok gambar dan video lucah gay. Kurangkan kwn dgn kwn2 mcm ni dan jgn buat hubungan seks dgn mana2 lelaki. Bahaya. Awk boleh kena AIDS atau HIV nnti. Kemudian bnykkan solat dan baca Al Quran. Insya Allah awak boleh elakkan benda tu. Seandainya perasaan awak x berubah juga pd perempuan, itu hak awak. Awk x kahwin pun x apa sbb Ustaz Kazim kata Rasulullah akn tunggu org yg x kawin di pintu syurga janji awk x duduk dlm dunia tu sbb nabi x ngaku umat kat akhirat nnti.

    Saya minta maaf kalau awk mrh dgn nasihat saya ni tapi sbagai kwn saya doakan awk berubah. Teruskan dgn tulis entry2 yg kelakar ni.

    ReplyDelete
  2. Bro Haziq : Salam bro...tenkiu sebab sudi baca blog saya yang tak seberapa ni...saya sekadar ingin berkongsi kisah hidup dan apa yang saya lalui hari hari dalam blog ni....tak sangka awak walaupun bukan gay..tapi masih menerima golongan macam kami ni...terima kasih atas nasihat yang diberikan....InsyaAllah...suatu hari nanti saya pasti akan berubah...sejujurnya saya rasa tersentuh sebab awak sudi mendoakan saya agar kembali ke pangkal jalan....

    Tenkiuuuu very much bro....saya pun doakan awak sentiasa dalam keadaan yang baik di bawah lindungan-NYA....

    ReplyDelete

Followers

World Clock