Tuesday, 28 January 2014

Aku bukan perfect...#2

Ini sambungan daripada entri sebelum ni...

Dah beberapa malam aku tido tak lena...dok teringat-ingat masalah yang membebankan kepala otak ni...

1. Pasal NF
Mamat bongok ni tetibe mesej aku setelah hampir dua bulan kami buat hal masing-masing...dia cakap dia rindu aku...dia mintak maaf sebab abaikan aku sebelum ni...dia terkilan sebab aku tak tegur dia bila kami berselisih ataupun terserempak kat tempat kerja...

Komen aku...

Bodoh...haktuiiiiii.....sorry lah der kalau awal-awal dulu memang ya aku meroyan jugak bila ko buat aku macam tunggul kayu..ko dah dapat apa yang ko nak..lepas tu ko buat aku macam ada tak ada je...ya memang aku ada menangis tak sudah sebab kau...ya memang aku pernah ada harapan untuk bersama kau balik...ya memang aku pernah simpan perasaan sayang kat ko walaupun ko buat aku macam tu..

Tapi tu dulu..sekarang semua tu dah tak de bro....lama-lama perasaan sayang yang berbaki tu makin hilang.....jujur aku akui yang aku bodoh dengan  membenarkan hati aku untuk jatuh sayang kat kau....ko ada merayu untuk menjadi kawan sekurang-kurang nya....jawapan aku sememangnya TIDAK....jenis aku kalau hati aku dah benci...kawan sekalipun aku dah tak boleh terima....jadi sakit hati bila teringat balik apa yang kau buat kat aku....

2. Pasal Abang A
Abang A sememangnya lelaki yang baik...ambik berat..sayang kat aku...walaupun dah berbini 2...tapi sangat mengongkong dan seringkali ungkit balik cerita dulu...niat aku untuk jujur dalam perhubungan kami...aku story semua kat dia dengan lelaki-lelaki mana aku pernah tidur...termasuk jugak cerita bersama NF...sedangkan lidah lagi tergigit..yup...dalam sesuatu hubungan tipu lah kalau tak pernah gaduh....yang aku sakit hati bila Abang A dok ungkit pasal cerita aku dengan lelaki-lelaki dulu...pastu kata lah yang dia tu hanya dapat BEKAS ORANG....

Komen aku...
Aku dah mulai sayang Abang A...aku tau yang risiko bersama suami orang ni banyak...aku ada baca entri daripada blog Pak Cik.....aku kagum dengan dia...dia dah lama dalam dunia ni...banyak benda yang dia dah lalui...aku cuba untuk jadi seperti dia... : )

Memang aku akui...pada mulanya aku tak de perasaan kat Abang A....walaupun dia dah berulang kali ucap sayang kat aku...

Lama-kelamaan aku mula perasan yang sayang aku kepada Abang A makin bercambah...buat pengetahuan semua nama kami berdua sebijik..yang beza cuma ejaan nama di hadapan sahaja...Aku Muhammad....dia Mohamad.....

Aku pun ada perasaan jugak...bila tiap kali dia ungkit..dia kata yang aku ni bekas orang...hati mana yang tak marah..tak sedih....cuma aku tak pernah lawan balik apa dia cakap...aku hormat dia...aku tak mau jadi kurang ajar...

Minggu lepas....malam terakhir sebelum aku balik kampung...dia ada ajak keluar jumpa...sumpah aku memang penat time tu...mana nak kemas baju lagi...nak kemas rumah yang dah macam sarang babun lagi...bila aku tolak, terus dia marah-marah...walaupun x de la sampai menengking....pastu tuduh aku nak keluar dengan jantan lain....apa ingat aku ni lapar kote sangat ke....kebulur sangat nak kena jolok dengan jantan...

Sepanjang aku dalam dunia ni...aku hanya pernah main dengan 5 orang lelaki termasuk NF dan Abang A sendiri...

Semua tu aku cerita kat dia...aku tak mau menipu atau hipokrit...better aku berterus terang awal-awal...aku tak mau dia dengar dari mulut orang lain....

...........................................

Aku hanya manusia biasa...tak pernah lari daripada melakukan silap....tak pernah lekang daripada kekurangan...mana ada manusia yang perfect...tapi kita cuba untuk menjadi yang terbaik...setiap hari kita lalui pengalaman yang berbeza....cerita yang berlainan...adakala nya seronok..adakalanya sedih...adakalanya bosan..adakalanya mencabar.....berbalik semula kepada kita bagaimana cara untuk hadapi nya...

Setiap apa yang berlaku mengajar kita untuk menjadi yang lebih bagus untuk masa akan datang...jangan berhenti untuk belajar daripada pengalaman....pengalaman yang pahit tak semestinya harus dibuang terus...ada pengajaran yang boleh diambil...

Buat Abang A...saya sayangkan abang....kita tengok lah sampai mana hubungan kita ni boleh bertahan....

*hari ni aku emosi sikit....muahahahahaha*



10 comments:

  1. ish garangnya ko, takut jugak aku weh, aku dulu cam ko jugak, gila stengah mati kat orang, bodohkan diri ajeee. aku lupa beb, hilang 1 banyak lagi ganti, yg penting poket mesti penuh, kalu ciput bleh blah. (nih mesti ada orang marah kat aku nanti kang - apa bleh buat aku suka cari yg setraf ahaks2).

    bahasa ko weeh, kXXX, ko specis homo ke? takut plak aku, aku ngan BF x penah buat aktiviti tuh, setakat pluk cium tuh ada lah. bleh gak panc***. masalah aku plak skrang nih satu ajeee, aku nak break, nak setia kat awek, tapi bf aku tak nak lepaskan aku. problem sungguh...,, yg untungnya aku sume bf aku taja..(nanti mesti ada orang ingat aku specis pisau cukur - duit aku sendiri melambak, haha).

    saling bertolak angsurlah antara korang ber2, pasti mampu bertahan





    ReplyDelete
    Replies
    1. ko beruntung sebab ada jugak perasaan kat perempuan...ko ada peluang untuk jadi normal balik...aku...serius cakap memang setakat ni memang x de perasaan dan nafsu terhadap perempuan...yup aku homo...

      ada ciri2 pisau cukur jugak kau ye...hahahaha...untong ler bf support semua...

      uiiittt biar betul ko x pernah tut tut ngan bf ko...buleh caye ke nih...hahahaha

      Delete
  2. hg tlg pebetui sikit ayat tuh, pisau cukug, diri aku sendiri pun tak tercukug inikan plak nak cukug orang.
    aku x nak orang nak bagi jugak, kalu tolak kena marah, hah sekarang ko plih yg mana satu ko nak?

    tak penah bebb, tak tipu, nanti hang balik kampung aku tunjuk, masih teruna, aku spesis takut sakit, seram sejuk plak rasa, ooooo sekarang pecah rahsia ko, dah pun hilang ,,,,, ketag satu badan aihh

    ReplyDelete
  3. uitt marah ke...hahaha...betoii la tuh..rezeki jgn ditolak...
    even bf aku sekarang ni pon die jer yg selalu keluar duit....harus lah dia yang bagi nafkah kan...

    baikk nya kau...suci lagi yerk..hahaha...bagus la...tak payah la cuba-cuba...

    ReplyDelete
  4. tak marah aihhhh, syok plak, cam ni jeeee, sape tackle sape dulu dialah kena lebur, taktiknyee lebih kurang sama jeee kalu ngan ponpuan pun, mane ade mende free.

    aku fobia pada kesakitan, ahakks, kena cucuk jarum derma darah pun takut, inikan plak .......

    ReplyDelete
  5. tu dia.... bongkar habis.... simpan sikit2 yer bro...

    ReplyDelete
    Replies
    1. x abis lagi dik, byk lagi tersimpan rapi, ahaks3

      Delete
    2. fallen angel : hahahaha...opppsss....

      JAZZLE : nyamuk cucuk takut tak????

      Delete
    3. nyamuk cucuk lagi bahaya, denggi ahaks2

      Delete
    4. JAZZLEE : hahahah..macam-macam la hang...

      Delete

Followers

World Clock