Wednesday, 22 January 2014

Plan hujung minggu

Yeahhh....minggu ni balik kampung yok...esok petang lepas keje boleh la cha alip but!!!!!

Cuti pulak big boss dah approve...orang tua tu tak banyak songeh..love u bosssss

Ape erk nak buat kat kampung?????

Aku apply cuti Isnin next week...malas nak balik sini hari Ahad...sure jem nanti tu...

Semalam dah tepon mak gitau nak balik...abang yang kat Penang tu pun balik jugak...dah lama tak jumpa anak sedara dua orang tu...rinduuu gilakkk...

Kat kepala otak ni dah plan nak ajak famili pi mandi-mandi....kalau dah memang ada gene badak dalam badan tu memang lah suka sangat nak berendam...hahahah

Aku suka betul kalau dapat pi mandi manda kat waterfall ka, pantai ka...sambil berkelah...barbeque....fuhhh...syok ooowww...

Kali ni aku nak ajak depa pi Tambun atau pun Bukit Merah...mana satu best ye...

Nak survey dulu....

3 comments:

  1. tambun leee best, kalu tak kerna janji ngan mak bapak, tentu syok aku pi skodeng ko, papun jgn lupa kiim salam kat abg ko.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. dua2 tempat aku tak pernah pi...nama nya anak jati Perak...
      ye la tu..ntah2 pi dating ngan skandal la tuh...hahahahaha...
      motiff kirim salam kat abang aku....: )

      Delete
  2. syyyyy, hg kiut, abg sure macho, dah p semayang jumaat dulu..

    ReplyDelete

Followers

World Clock