Monday, 17 February 2014

Aku syak bos gay....shhhhh ini rahsia....


Mengantuk nya mata. Semalam buat pertama kali nya aku merasa untuk buat on-call....hikhikhik...sesajer gatai teman anak buah on-call kat lab...

Sambil-sambil tu aku siapkan mana-mana keje aku yang tertangguh...*niat tersembunyi nak terserempak dengan guard handsome*


Muahahahahaha.....hasilnya misi berjaya...berjaya berbalas senyuman....*tak lena tido*

Tapiiii....bukan guard tu yang aku syak gay...tak nampak ciri-ciri gay pun kat jantan ni...*pasrah-hampa-keciwa*


Bos aku yang aku syak....dah lama aku rasa dia nih something wrong...aku dok perati jer dia bila dalam meeting...ataupun jumpa kat ofis pentadbiran...

Antara ciri-ciri yang aku nampak :

  • Dalam meeting, dia lebih beri tumpuan kalau lelaki yang cakap....
  • Suka tegur staff lelaki berbanding staff perempuan.....
  • Selalu lepak kat bilik kewangan yang majoriti lelaki disitu dan ada NF si jantan bodo...
  • Kalau sembang dengan lelaki, tangan tak sah kalau tak gerak sama pegang-pegang bahu or tangan orang yang berbual dengan dia....ini aku selalu kena....
  • Cukup tau kalau staff lelaki tetiba ada perubahan dari segi berat badan atau potong rambut...aku pernah dia tegur dan sorang lagi kerani kewangan lelaki..
Hah...rasa-rasa...bos aku gay tak????


8 comments:

  1. Prince : betullll....tahniah....nak hadiah apa????

    ReplyDelete
  2. yeahhhh... ramai2 jd plu... hak hak hak

    ReplyDelete
    Replies
    1. fallen angel : yeah...boleh gangbang ramai2....muahahahaha

      Delete
  3. hg kid, x takut btul klu skandal setempat keje,
    aku ada sorang engineer, slalu bagi kat aku kuih ketayap sebesar lengan, siap dia mention :alah saya tau cik jazzlee suka yg besar2 ajeee, tambah2 klu panjang, aku cover line, apa susah kita ptong kecik2 senang makan, gaylah tuh agaknyeee...klu ko, abislah dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. JAZZLE : satu persoalan...kenapa kuih ketayap????

      Delete
  4. mane lee aku tau kat dia (maybe dia pun nk cover line),,, ahaks2

    ReplyDelete
  5. JAZZLEE : apa lagi....ngayat lerrr...hohoho

    ReplyDelete

Followers

World Clock