Thursday, 20 February 2014

Berani mati....muahahaha

Salam pagi Jumaat....

Semalam seharian aku tak de kat hospital. Ada seminar mengenai denggi di Ipoh. Bernanah telinga dengar penceramah membebel. Dengan sejuk ya amat dalam auditorium tu. Aku pulak bajet badan kulit buaya. Selamba tak pakai jaket. Menggigil tak sudah la jawabnya....

Tapi.....

Muahahahahaha....

Seminar yang bosan tu, jadi tak bosan bilamana mata aku tertangkap seorang manusia yang cukup elok rupanya....

Aku dok usya jer dia dari awal hingga habis seminar...telinga memang dah tak dengar dah apa yang penceramah mencarut kat depan tu...hikhikhik....

Lagi best..masa nak solat Zuhur kat surau, aku terserempak dengan dia...aku dah habis sembahyang dah..dia baru nak masuk...

So, apa lagi...saja buat-buat nak rehat kat dalam surau...walaupun hidung nak berdarah hidu bau kaki yang amat kuat kat dalam surau tu....*tolong ye sape-sape yang nak masuk surau, make sure kaki tak bau...boleh menyebabkan orang tak khusyuk dalam solat*

Perangai tak senonoh...usya anak teruna tengah sembahyang....*harus kena sambar kilat kat dalam surau ni*

ahah..aku berjaya snap gambar bontot dia...muahahahaha

Berani mati sangat aku......tapi gambar belakang jer...

Ni je lah yang dapat aku share..tak berani nak snap gambar dia depan-depan. Naya jer di pandang hina oleh masyarakat nanti...

Btw...kalau tengok belakang badan pun dah merembes...lagi la tengok yang depan...muka dia. Ya ampun...slurppppp..meleleh ayaq liuq habag hang....

opppss sapa nih....muahahahahaha...




14 comments:

  1. woi....haha gilo ko....tgh pray tu hahahaha...tabik hormat sat....by the way...gamba profile ko...sentap sat tgk hahaha....

    ReplyDelete
  2. Prince : gilo tak gilo....hahahahaha....sentap gapo dio??????

    ReplyDelete
    Replies
    1. sentap sbb jari mu di dalam mulut mu....hahahaha

      Delete
    2. Prince : itu baru gambar jariku di dalam mulut ku....hahahaha...belum lagi tut tut di dalam mulutku....muahahahaa

      Delete
  3. Maut!! Jatuh longkang nanti..kekekeeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ammar : awat hang nak jatuh longkang cik Ammar????

      Delete
  4. ish gamak sungguh hg buat tahana kat dia, moga bagi ingatan tuk kita lebih ingatkan tuhan

    ReplyDelete
    Replies
    1. JAZZLEE : hikhikhik...insaf aku seketika....

      Delete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izzam Fimi: amboiii....mana tau sedap..rasa pon belum...

      Delete
  6. Replies
    1. fallen angel : x ley mention sini lah bro...kantoiiii karang...

      Delete
  7. tkut btul klu kantoi, disisi putih kehidupan sgt cemerlang, bakal mewarisi segala, klui kantoi jugak aku sanggup terjun jambatan penang

    ReplyDelete
  8. JAZZLE : sisi putih katanya..x boleh blah la kau....hahahaha....ye ye jer nak terjun jambatan penang..yang baru ke yg lama????

    ReplyDelete

Followers

World Clock