Tuesday, 18 February 2014

Kuat menyalak si gila talak...

Orang gila talak ni memang perangai macam hanjeng sangat kan...benda dah lepas tu..lepas lah...tak payah nak menyalak tak sudah-sudah...aku bagi penendang..percuma jer dapat sakit...

Kes orang gila talak meroyan tak sudah ni selalu sangat kita dengar kan...tak kira lah dalam dunia gay ataupun dunia sebenar...bekas suami, bekas isteri atau ex kekasih kita...

Kau dah kenapa...lepas kau buang dia jatuh tersungkur...biar dia sorang-sorang layan kecewa gila babi atas perbuatan bangang kau...biar dia mengharungi hari-hari seterusnya dengan parut luka yang dalam....then bila dia dah bangun balik...bahagia dengan orang lain....kau panas punggung, jilat balik ludah sendiri...kejar dia semula....

Alangkah bodoh nya manusia bangang ni....

Dan bila si dia tak layan...mula la kau menyalak macam anjing kurap tepi jalan...selayaknya diludah beramai-ramai orang macam ni...

Ingat senang-senang nak lupa apa yang kau buat....

Beware ya....sekali lagi aku dengar cerita kau buruk kan aku.....percuma aku sumbat muka kau dalam lubang tandas!!!!!

Amaran keras daripada Kindaichikid.....

Sekian........

*sambil makan biskut tiger cicah susu*

10 comments:

  1. wow.....garang jugak budak sekor ni.....seram jap hahaha cool....chill chill....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prince : takut tak...... takut tak......takut tak.....muahahaha

      Delete
  2. aku tabik spring kat hang, tulah yg aku slalu buat kat bebudak cokia xsedar diri, penendang jeeeee, ahaks2

    ReplyDelete
    Replies
    1. JAZZLE : kalau dah sampai kacau hidop aku...memang nak kena la tuh...btw entah berani entah idok nak belasah orang yang lagi besar dan tinggi daripada aku....hikhikhik

      Delete
  3. waaaa tegas...

    turn me on... hak hak hak tetiba

    ReplyDelete
    Replies
    1. John : waaaaaaaa......serammmmm.....muahahaha

      Delete
  4. amboi cunnyeeeerrrrrrrrr kid, muda blia, meh sini nak gigit idung hg sikit.. aku baru jeee asah gigi

    ReplyDelete
    Replies
    1. JAZZLE : hey awat nak gigit hidung aku pulak....

      Delete
  5. dah terkena panahan asmara, merembessss habag hang, meleleh2

    ReplyDelete
    Replies
    1. JAZZLEE : cehhh...tudia dah mai miang dia.....

      Delete

Followers

World Clock