Sunday, 9 February 2014

Rambang mata di kenduri kahwin orang....


Salam guys...

Sabtu lepas aku ada pi satu majlis kahwin anak kepada sorang staff hospital ni. Asal nya malas nak pi. Tapi member baik aku beria-ria ajak. Dia pun bukan nak pi sangat sebenarnya. Rupanya ada muslihat lain pompoan nih.

Dia nak survey tengok orang punya kenduri kahwin. Ye lah dia bakal menamatkan zaman bujang insyaAllah hujung tahun ni.


Member aku nih nak tengok-tengok mekap, pelamin, menu, hiasan dewan, hantaran segala lah....nak dapatkan ilham katanya....sekarang ni pun dia dah start nak buat preparation...tu yang pulun pujuk aku ikut dia pi kenduri kawin tu..x pasal2 aku pon diheret sama....

Membebel jugak aku...ye lah kacau masa tido aku...selalu kalau hari cuti, tak sah kalau tak bangun lepas pukul 2 petang...lagi-lagi kalau malam tu dah bekerja keras.....*oppppssss hahahahah*

Dah sampai kat dewan tempat majlis kahwin tu....mata aku dah start meliar macam helang...hikhikhikhik...


Pemandangan cantik beb..harus lah tak lepas peluang...dalam hati aku berterima kasih jugak kat member yang ajak tu....

Radar aku mula carik mana-mana jantan hot...fuhhhh....bersepah habaq hang...nih yang dah start nak merembes...

First yang curik perhatian aku adalah satu group kumpulan nasyid nih...tuan rumah jemput dorang untuk marhaban apa semua...quite nice jugak..ye lah selalu kenduri kahwin pasang lagu kahwin lah...lagu dangdut lah...hindustan lah...

Ada bacaan Al-Quran...sedap suara....sejuk perut dengar...

Muka memang masing-masing suci sangat...putih bersih...dan yang buat aku tak tahan...janggut sejemput tuh...uihhh melting siot...


Pastu mata meliar lagik....ada sekumpulan anak muda nih....baka baik semua...aku sendiri hairan...macam mana lah dorang ni satu geng boleh hensem2 belaka...dorang pilih kawan ke??? yang ada rupa jer boleh masuk geng...yang muka jamban boleh berambus masuk longkang...


Aku bukan nya makan sangat pon....mata aku yang seronok menjamah usya jantan....muahahaha...*keji betul perangai*

Btw...pengantin lelaki pon not bad...jenis muka baik-baik...jenis family yang alim-alim dorang nih....

Tapi malang nya...aku tak snap pon gambar-gambar jantan hot kat kenduri tuh...aku tak pandai amik gambar...lagi lah nak jadi paparazzi curik2 snap gambar jantan...naya je kalau orang perasan....mau kena baling dengan kawah...sia-sia jer hidop...lagipun aku tak sehebat abang KDL yang terer snap gambar tak kira tempat...hikhikhikhik....


Sekian saja cerita untuk kali ini...gua mau sambung buat keje....adiosssss....

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izzam Fimi : kat situ tok sah habaq lahh....lubuk tuh....kat stesen kereta api pon bersepah jugak...ehh orang Ipoh ka????????

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. yup..owh..boleh la lepak2 nanti...:)

    ReplyDelete

Followers

World Clock