Sunday, 23 February 2014

Seminar lagiiiii.....

Macam malas nak pi Temerloh petang ni...ada seminar lagi esok kat Hospital Temerloh...

Dah la perjalanan nak ke sana ambik masa berjam-jam...kematu la bontot aku...

Mujur pi dengan kenderaan jabatan....boleh la bantai tido dalam kereta...btw ada baik nya jugak...boleh pi cuci mata kat sana...tengok jantan-jantan Temerloh ada tak yang mampu buat aku merembes...muahahahahaah...



Orang cakap kat sana yang femes Ikan Patin Masak Tempoyak....slurrrppp....part yang best bila jalan-jalan kat tempat orang ni adalah makanan dia....serius cakap aku tak pernah try lagi ikan patin masak tempoyak pure Temerloh punya....selalu air tangan mak jer...nak jugak rasa kan, daripada air tangan orang Temerloh...





Lagi meleleh kalau jantan hensem Temerloh yang masak kan....slurpppppp.....bukan takat jari aku, dengan segala organ yang berbentuk jari kat badan jantan tu aku hisap.....muahahaahahaa....*tak paham sudah*

wah lagi best bila comolot time dia memasak...*tudia imaginasi*
Tapiii...my abang dah warning awal-awal....takat tengok jer boleh...lebih-lebih dia larang....risau benor dia nak lepas aku pi Temerloh...huahuahuahua....tu yang semalam dah macam apa je aku tengok dia gelisah....

Dont worry la....kita ni nakal sikit-sikit jer....nak cair taik telinga aku dengar pesanan macam-macam daripada dia....macam la aku pi bertahun...dua hari je pun...

Aku pun mesti rindu dia nanti...tapi saja tak nak ngaku depan dia....nanti dia megah...hikhikhik....



15 comments:

  1. hg pi sana jgn lupa mkan ikan patin, orang cakap sedap, alah takat abang hg tuh passing aje kat aku, biag aku jaga dia sat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haippp....tak nak aku kasik dia kat hang....hahahaha

      Delete
    2. xkan cemburu kot, aku kannye nak buat apa2 pun kat abang ko tuh.....:(-

      Delete
    3. JAZZLE : ofkos lah jeles...hahahaha..sapa tak sayang buah hati weiii...hakhakhak...

      Delete
  2. aku pun heran, org ckp ikan patin sana sedap, bla aku makan ada rasa something yg plik. "jambu". btul pemilik blog ni, terliug sakan aku

    ReplyDelete
    Replies
    1. budakkampung, apa standard or grade ko? A, B, C, D or E

      Delete
    2. Budakkampung : jambu batu??jambu air???jambu susu????....hahahah

      Delete
    3. EN JAZLE, NK TAU BAIK JUMPA
      EN KID, TGK HAGE DLU BARU TAU

      Delete
    4. budakkampung, klu A onthespot, B sedang pikir, C dlm pertimbangan. D n E cancel, hambik kau, just joke

      Delete
    5. amboiiiiii bukan main nak kasik grade kat aku no hangpa berdua nih...cisssss...."kejelitaan adalah hak milik setiap insan"....*tetiber*

      Delete
  3. Abg kau tau jer niat buruk kau pergi sana kan.. hak hak hak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ammar : dia kata, aku jenis senang nak dibaca....moral nya jangan coba-coba nak curang...hahahaha

      Delete
  4. Ammar, mesti la die tau....

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. bukankosong : yeppp....cuci mata tak pe....hahahaha

      Delete

Followers

World Clock