Thursday, 27 February 2014

Whoaaaa Beyonce

Nah layan video Beyonce kat youtube...fulamak merembes habaq hang..

Errrkkk...bila masa aku bernafsu tengok video-video macam ni...muahahahaha


Boleh tak nak buat macam ni kat my abang...muahahahahahahaha

10 comments:

  1. untunglah ada abg,blh buat kat abg A..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. lelaki seksi: hahaha...muntah darah la dia tgok aku buat..

      Delete
  2. ko dah tau aku bisek, nape bagi punpoan plak, bkn takat merembes habag hang, dah meleleh ni, klu aku terbarai hg pun dpt saham

    ReplyDelete
    Replies
    1. JAZZLEE: saja nk buat hg meleleh...hahaha..

      Delete
  3. Kalau tak boleh buat kt your abang, jgn berkecil hati buat sahaja pada saya... Saya sanggup bekorban...

    hak hak hak

    ReplyDelete
    Replies
    1. John : really..sanggup ke nak tengok???? hahaha

      Delete
  4. tgk ponpuan cek x trasa apa2 pun, makin kecut ade leee,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budakkampung : sah le...kamu tu gay..muahahahaha

      Delete

Followers

World Clock