Sunday, 6 April 2014

Parody Where Have You Been (Rihanna)...

Anjat boboy nengok video parody nih...nak terluah balik nasik lemak yang aku baham pagi tadi..

Kreatif...berani uoollsssss....tak dapat digambarkan betapa confident level mak nyah-mak nyah ni sangat la tinggi...korang mampu buat macam nih????


Menangis Rihanna kalau tengok...mohon Rihanna bersara cepat...muahahahahahahaha

4 comments:

  1. indunyaaaa kat hang...
    nak muntahlah, bkm takat diaorang jaaa, persekitarannya????? kembang tengkok aihhhhh

    ReplyDelete
  2. Jazzle : ada balik hang...macam chipsmore...sat ada sat tak dak.... :)
    hang berkenan yg mana satu..slim- slim dorang tu...muahahahha

    ReplyDelete
  3. line x clear,,:(
    pada aku plih depa, bek aku plih hang lagi comeeee... merembes habag hang

    ReplyDelete
  4. Jazzlee : alololo..line padia yg x clear....
    aku tak mampooo nak buat mcm dorang....seksi terkinja-kinja macam tu...tak de mende yg nak merembes pon...hikhikhik

    ReplyDelete

Followers

World Clock