Wednesday, 11 June 2014

Bila one of my crush komen di Facebook....


Tudiaaa...one of my crush katanya...berapa banyak crush yang aku pernah terjatuh hati nih...

Tak kisah la berapa banyak...tak salah pon kan...just minat dari jauh secara diam-diam...tak mengganggu ketenteraman hidup mereka pon...hohohoho...

Memang kalau ikut sejarah dari sekolah menengah bawak ke zaman berkerjaya ni, kalau nak di list kan..ada la penuh satu kertas saiz A4 kot senarai jantan-jantan yang aku minat....half of them adalah straight tegak sejati...*nanges*

Yang komen kat fb aku ni...adalah crush masa zaman kat universiti dulu...one of my senior...jugak pengerusi kolej kediaman yang aku duduk...jugak ketua fasilitator masa minggu orientasi...

First jumpa masa perjumpaan kali pertama lepas daftar kat kolej kediaman....awal-awal lagi dah kena denda tekan tubi sebab lambat berhimpun kat dewan....pundek...sepanjang minggu tu dia je yang selalu kasik denda....lambat pi solat Subuh, kena berguling kat atas jalan tar depan surau...bapak pening kepala aku...bayangkan dengan pakai baju melayu kain pelekat...

Memang rasa jengkel jugak la dengan dia...tapi lepas habis minggu orientasi tu baru lah tau dia ni baik je orangnya...time minggu tu je buat-buat garang...nak kasik kami takut...

Bekas sekolah agama dulu dia ni...sebab tu jenis alim jugak la orang dia...selalu jadi imam kat surau kolej...selalu bagi tazkirah lepas solat Maghrib...pernah sekali tu, aku dengar tazkirah dia bagi kat surau...pasal akil baligh kalau tak silap...dia tanya aku masa tengah-tengah tazkirah tu, apa warna air mani lelaki...

Tak kau gelabah beruk masa tu...tergagap-gagap aku jawab....dalam hati sumpah seranah jugak la..dalam ramai-ramai orang dalam surau tu..aku jugak yang dia tanya....tanya pasal air mani pulak tu...

Lepas pada tu..aku rasa lain macam je bila tengok dia...macam ada satu perasaan suka yang timbul...bila lalu depan dia, aku tunduk..tak berani nak pandang muka dia...huhuhuhuhu...macam gampang kan reaksi aku...bajet anak gadis yang malu-malu bila jumpa si teruna pujaan...puiiiiii....bila ingat balik, nak muntah pun ada....

Sekarang ni, yang aku tau dia tengah buat PhD kalau tak silap..itu pun aku dok stalk fesbuk dia..aku add dia kat fesbuk lepas aku habis belajar...segan nak add masa belajar kat uni dulu....tak tau kenapa...maybe sebab selalu terjumpa kot..ye lah, 3 tahun aku dok kat kolej kediaman tu...3 tahun jugak la dia ada kat situ...masa aku 1st year..dia dah final year..pastu aku masuk 2nd year, dia sambung master dan apply jadi penyelia kolej...time 2nd year dan 3rd year...bilik dia satu aras dengan aku...hihihi...memang frekuensi nak bertembung tu amat lah kerap....tambah-tambah kat toilet...bersuka ria lah mata aku dapat usya dia shirtless pakai tuala je...

Yang aku pasti sampai sekarang rasa-rasa nya dia single lagi...sebab kat fesbuk tak de menampak kan yang dia dah berpunya..atau tak share kat fb...mungkin jugak...nampak sangat aku berharap yang dia tak de couple lagi...hahahahahaha....haish..apa ni..aku dah ada Abang A...ingat!!!!!

first time dia komen kat gambar aku upload...hihihihihi....berbunga-bunga je rasa....





2 comments:

  1. Best la baca cerita you kid. Dulu you amik course apa kid kat universiti?

    ReplyDelete

Followers

World Clock