Tuesday, 1 July 2014

Dugaan....

Sabar sabar sabar...sempena bulan Ramadhan yang penuh dengan keberkatan ni aku tak mau mencarut atau memaki orang...

Semalam aku dan Abang A ada bertengkar sikit...tapi lepas aku explain...aku mengaku dengan jujur...dia faham dan dapat terima...

Benda ni timbul bila mana ada seorang makhluk Tuhan yang pandai-pandai je buat cerita pasal aku....pekebenda motif dia ntah...

Sorry la bro...ingat senang-senang orang nak percaya cerita kau....

Abang A bukan jenis yang cepat percaya bulat-bulat cakap orang....kami berdua duduk berbincang pasal benda nih....mula-mula memang agak tegang....tapi aku pandai main peranan kasik dia cool down....kalau aku sama-sama naik..alamatnya semalam memang ada la yang berbuka dengan kaki berlauk kan penendang...

Malas nak cerita lebih....hal kain dalam rumah tangga ni tak molek cerita semua...aku dengan Abang A pun masih ok...cerita pasal aku yang makhluk tu buat tak de menggugat apa-apa pun....

Semoga makhluk tu bahagia lah ye.....aku simpati kat kau.....attention seeker!!!!!

Btw..Selamat Berpuasa guys...walaupun gay, puasa jangan tinggal...







6 comments:

  1. gaytuewwww... dah pose, xmao nyonyot jari lg kid... hehehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. FA : malam-malam boleh je nak nyonyot jari....hahaha...siang je tak boleh...

      Delete
    2. nyonyot r benda lain... opsss

      Delete
    3. WA : hahahaha....pebenda tu??

      Delete
    4. zach : hahahaha..pose laa...

      Delete

Followers

World Clock