Thursday, 17 July 2014

Malaysia diuji lagi...#PRAYFORMH17



Kita dikejutkan lagi dengan berita pesawat Malaysia Airlines yang terhempas di Ukraine semalam...lepas satu satu kita diuji....dipercayai MH17 ditembak dari jarak jauh....siasatan masih dilakukan...

Belum pun reda dengan misteri kehilangan MH370....sekali lagi negara kita jadi tumpuan dunia...diharapkan jangan lah kita mengeluarkan spekulasi yang bukan-bukan...kesian kepada family mangsa yang terlibat...respect sikit terhadap mereka yang terpaksa menghadapi dugaan hebat ini...




Al-Fatihah  sedekahkan kepada mangsa-mangsa nahas yang beragama Islam....marilah kita sama-sama menadah tangan berdoa...moga keluarga mangsa tabah menghadapi dugaan ini....












5 comments:

  1. Kid, sebelum terlambat saya nak ucapkan Selamat Hari Raya. saja ucap awal awal. takut lambat nanti sebab line internet tak bagus kat kampung. hati hati balik kampung kid.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya ada pantun hari raya untuk awak. baca blog saya tengok. hehe

      Delete
    2. Selamat Hari Raya bro MNH....baru dapat online hari ni..kat kampung susah nak dapt line...dengan busy pi beraya....dah baca pantun yang awak buat...hikhikhik...saya x dapat balas pantun balik...tapi kenapa x bley komen????

      Delete
  2. Selamat hari raya, maaf zahir dan batin kid. Rindu serindunya kat hg. Rajin2lah update blog yer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brooooooooooo...mana hang pi??????
      Selamat hari raya....aku rindu jugak kat hanggggg....
      :) :) :) :) :) :)

      Delete

Followers

World Clock