Wednesday, 20 August 2014

Retak menanti belah....

Dah tak de benda yang boleh aku buat....just accept je lah apa yang jadi sekarang..

Aku diberi masa untuk berpikir....pikir balik sedalam-dalam nya....adakah nak teruskan atau stop sampai kat sini je...

Kepala dah buntu..tak tau nak pikir apa....

Salah aku...atau salah dia...dah tak guna nak salah kan sapa-sapa....

Mungkin peluang kedua itu ada...mungkin jugak ianya akan jadi sejarah....

Kalau boleh..aku tak mau pikir benda-benda...buat sakit kepala..serabut...tapi benda dah jadi...nak tak nak...kena selesai kan jugak...

Sama ada penyelesaian itu yang menggembirakan ataupun tak...

Malas nak buat apa sekarang....petang ni nak ke Kuantan....ada urusan sikit...boleh lupa kan benda ni buat sementara.....




5 comments:

  1. Be strong bro ! Aku doakan yang terbaik untuk kau.

    ReplyDelete
  2. nape kid? mcm ada masalah besar je.

    ReplyDelete
  3. i guees u really need an awakening... takpe...

    langit x selalu cerah, hidup x selalu indah. itulah lukisan kehidupan

    ReplyDelete
  4. Takpe kid, klau jadi ape2 aku tunggu hg kat plamin, buat yg terbaik k.

    ReplyDelete
  5. Kid, saya dah tag awak untuk Liebster Award tau. Tengoklah blog saya

    ReplyDelete

Followers

World Clock