Sunday, 3 August 2014

Sukan Terjun di Komanwel 2014.



Salam sejahtera semua....hari ni aku dah start keje balik...malas ya amat nak buat keje...

Rasanya belum terlambat lagi aku nak ucapkan Selamat Hari Raya kepada rakan-rakan blogger yang lain dan juga kepada pembaca setia blog aku nih...Maaf Zahir dan Batin....kosong-kosong yerk... :)

Dalam pada sibuk dok sambut raya..aku tak lepas kan peluang follow Sukan Komanwel 2014 di Glasgow....ofkos aku nak tengok sport feveret iaitu sukan terjun...hikhikhik...seronok dok usya atlet sukan terjun nih...pakai spender je beraksi....merembes habaq hang...muahahaha

Malaysia kira boleh berbangga jugak le dengan adanya Ooi Tze Liang....berjaya mengharumkan negara dengan 1 pingat emas dan 1 pingat perak....emas dalam acara terjun 3m papan anjal....manakala perak dalam acara 10 meter platform...tahniah....badan apek ni boleh tahan..cuma tak berapa taste bila tengok muka dia....



Ada sorang atlit terjun dari England yang aku suka tengok...Jack Laugher...comey siot muka dia...


Mamat ni pun hebat jugak...dapat 2 pingat emas dan 1 perak....yang perak tu dia kalah dengan Ooi Tze Liang...






pernah beraksi di Olimpik London...sama hebat dengan Tom Daley, atlit senegaranya...


























16 comments:

  1. Kid, ada seorang atlet sukan terjun Melayu ni yg ramai perempuan suka. Diaorg ckp dia ni hensem. Tak tahu la batul ke tak. Nama dia Amsyar Azman. Tapi satu pingat pun dia x menang dalam game kali ni.

    ReplyDelete
  2. MNH : hah ade2....memang hensem..okey next entri nak cerita pasal dia pulak...tenkiu yer gitau pasl mamat nih...:)

    ReplyDelete
  3. amsyar azman tu superb hensem!

    ReplyDelete
  4. Gibb : ade tau tak fesbuk die??? nak usya...

    ReplyDelete
  5. entah... kite jenis tak suka add or follow orang popular kat facebook

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gibb : aku try carik x jumpa..nak jugak usya mamat tuh...hikhikhik

      Delete
  6. Amir Suker atlit terjun Tom Daley (England)...and sah-sah die tu Gay kan..hihii...:-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amir : haah ada baca pasal Tom Daley tu gay....hot jugak mamat nih....

      Delete
    2. Yap in fact...die ader buat pengakuan terbuka kat Youtube...

      Delete
    3. Amir : mesti BF dia hot gila babas jugak....

      Delete
    4. BF die bg Amir tak lah hot sgt...tapi ok lah...BF dier seorang director Filem di US..Dustin Lance Black namer dier...carik kat Mr. Google jerk...:-P

      Delete
    5. Amir : okey dah tengok....hahahaha...maybe Tom ni tak tengok luaran kot...:)

      Delete
  7. merembes habih habag hg kid, tapi aku lbeh suka tgk hg camtu, haks2

    ReplyDelete
    Replies
    1. JAZZLEE : aku yg macam mn hg suka wahai abam jazzlee...:)

      Delete
  8. Hg ada something yg aku suka, yg org lain xdak,.... Ops

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jazzlee : jeng jeng jeng..apa dia tu?? hahahaha...macam2 la hang ni..

      Delete

Followers

World Clock