Monday, 6 October 2014

Arghh sudah....makin ramai yang suruh aku kawin !!!!!


Rasanya belum terlambat aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua pembaca blog aku ni....hari ni aku dah start kerja...malas nak cuti panjang-panjang...buat tambah lemak dalam badan jer..makan tido makan tido makan tido...udah serupa lembu je gaya nyer...mujur tak kena korban...

Sambutan hari raya aku macam biasa...lagipun Raya Korban tak meriah sangat pun kalau nak dibandingkan kat area Pantai Timur...pi solat raya, balik pi ziarah rumah jiran yang dekat-dekat dengan rumah...pastu terbongkang depan TV....kena pulak hari hujan...memang malas lah nak keluar rumah....

Kali ni frekuensi pertanyaan dan suruhan kepada aku untuk kawin semakin bertambah-tambah...apa kes weiiii..aku muda lagi kot...mujur mak dan abah tak join sekaki dengan mak cik sedara aku yang dok tak sudah-sudah promote anak dara orang tu, anak dara orang ni, anak dara orang nun....

Yang mak su aku macam dah tekad nak kenen kan aku dengan anak kepada member dia...beria-ria suruh aku ambik nombor perempuan tu...mak su aku cakap yang mak ayah perempuan tu pun tengah dok carik calon...kerja bank lah....pandai masak lah...pandai itu lah..pandai ini lah....adoiiii...nak tak nak aku save le jugak nombor perempuan tu...tak mau bagi mak su aku kecik hati...

Tapi kan kalau tengok gambar...perghhh comey habaq hang...kalau aku ni straight...sepantas kilat aku pi jumpa...jenis perempuan baik-baik...pakai tudung elok jer...tapi tak tau lah dalam gambar tu je pakai tudung kot...ish tak baik aku prasangka buruk kat orang...

Tapi siyes memang cantik orang dia...kulit putih cerah elok.... *errr 2 kali aku puji ni *.....

Hahahahaa.....yang aku nak gelak..mak su aku pulun jugak suruh aku add facebook dia...Ya ampun...dah kenapa lah mak su aku ni beria-ria sangat...dia dapat komisen ke dengan promote perempuan ni kat aku...hah satu hal yang aku tau....mak bapak perempuan ni jenis yang orang berada la jugak...

Mungkin mak su aku ada perjanjian bisnes dengan mak bapak perempuan itu ???...ataupun mak su aku ada berhutang duit dengan mereka ??? ataupun berhutang budi ??? ataupun....

Hahaha..sudah...melalut macam-macam pulak aku..

Haih entah lah....sampai sekarang nombor fon perempuan tu hanya tersimpan elok dalam telepon aku...tak de pun aku nak buat apa-apa...perlu ke buat apa-apa...kalau perlu...apa-apa tu apa yang perlu dibuat....

Heyyyy aku gay okeyyyy.....

Ke nak hantar mesej....

Saya gay...sorry tak boleh nak terima perempuan baik seperti awak...



12 comments:

  1. kalau aku la, aku pegi jumpe pompuan tu n try to hangout...

    lepas tu aku buat lah perangai ala2 bapok, comfirm pompuan tu dah tak contact dah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gibb : hahahaha....bernas idea hang...bijak bijak....

      Delete
  2. klu ya pun mak su ko nk ko kenal perempuan tu, x semestinya perempuan tu nk kat ko jg kn.. ye lah, mana tahu perempuan tu ada org lain yg dia berkenan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Putera : tu la pasal nya....sebab aku pun tau yang perempuan tu pun tak kan nak kat aku punya...

      Delete
  3. HAHAHAHA.
    Try la. Mana tahu kot-kot perempuan tu jodoh kau.
    Umur kau berapa ?
    Sampai satu masa soalan pasal kahwin tu akan sering ditanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mr. Unknown : umur aku baru 25....kalau aku straight sekalipun, aku rasa umur macam ni tak sesuai lagi nak kawin...masa ni baru nak bina kerjaya, baru nak kumpul harta, baru lah rasa nak enjoy guna duit hasil titik peluh sendiri...ini pendapat aku lah....mungkin sesetengah orang boleh terima kahwin di usia muda...tapi bagi aku tak... :)
      memang ada jugak terpikir nak kawin...nak ada anak...buat masa ni tak kot....hihihi...

      Delete
  4. jadinya bila awak nak mendirikan rumah tangga? hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ammar : saya masih belum bersedia dari segi mental dan fizikal....dan nafsu...hahahaha

      Delete
  5. Ala kid, aku kawen pun dpaksa mak bpak, aku trima pun kerna kerjaya dan reta mak bapak dia, tapi sksrang aku dah jstuh cinta n sayang kt dia, hg kena yakin ngan diri sendiri. Aku klau leh nk kawen lagi klu ada pluang haks3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jazzlee : memang betul...jodoh yang parents aturkan tu boleh jadi yang terbaik...mungkin juga tak...ikut jodoh...bagi aku..kalau aku terbuka hati nak berubah, nak mendirikan rumah tangga...biarlah aku sendiri yang cari siapa calon nya....hihihihi...
      owh ada hati rupanya nak tambah lagi sorang...kalau hang mampu, apa salahnya....kan ada kosong lagi 3....: )

      Delete
  6. Jika awak rasa terbeban akibat perihal ini, awak serahkan sahaja nombor gadis itu pada saya.... Sekurangnya beban awak dapat dikurangkan...

    ReplyDelete

Followers

World Clock