Tuesday, 18 November 2014

Sedap nya sarapan...

Hallooo guys...sorry uolllls dah lama aku tak update blog ni...busy memanjang dengan kerja tak sudah-sudah...

Aku baru balik dari Kuantan semalam..bapak boring gilakkk punya kursus...dengan hujan je sepanjang hari kat Kuantan..memang lena diulit mimpi la aku time kursus tu...

Selalu kalau kat Kuantan, aku akan stay kat Hotel Season View..so far ok la hotel ni..jenis aku pulak tak cerewet..asalkan boleh tidur sudah...dan selesa...

Breakfast dia pun boleh tahan..memandangkan aku jenis yang susah nak makan awal-awal pagi..so bagi aku apa yang hotel tu hidangkan time breakfast, aku hadap je...sebab at last aku akan pilih menu simple-simple je...roti bakar atau roti telur...then fresh oren...

Hahhh....semalam punya breakfast kat hotel tu, aku tetiba jadik selera bukan main...selalu nak cepat sudah kan makan je, pastu masuk bilik semula...tapi semalam punya cerita, aku seronok nak lengah-lengah kat kafe hotel tu...

Sebab nya kannnnn...hahahahaha....

Ade baekkkk punya jantan tengah dok sarapan jugak depan aku...apa lagi...di pagi hari yang hujan lebat diluar sana tu..aku rasa macam damai je...rasa macam nyaman jer...muahahaha..

Aku buat-buat lalu ulang-alik depan dia...saja galak pi balik pi balik ambik makanan...siap aku offer kat anak buah aku yang ikut sama pi kursus untuk ambik kan makanan dia...nampak tak betapa gatai merenyam nya aku....muahahaha...

Oleh sebab jarak meja jantan tu dengan meja aku agak dekat...memang segalanya jelas boleh di usya...ofkos la tengok tang tuttttt dia...perghhhh nampak gaya macam barang baekkkk punya....aku berjaya snap satu je gambar dia...memandangkan anak buah aku ade sekali...line agak tidak clear...


Yang best nya kan...ade la dua tiga kali yang aku terkantoi dok usya dia...dia perasan kot yang aku dok perati dia atas bawah atas bawah...gasak le...udah ciptaan indah ade depan mata..harus la aku tak sia-sia kan peluang keemasan nih...muahahahah

Nampak gaya macam dah kawin....aku rasa la...menurut firasat aku berdasarkan riak wajah dia...yang comel nya dia ade janggut sejemput...aku memang taste ya amat dengan jantan-jantan ade janggut sejemput nih...nampak macam ade nilai-nilai ke'alim'an dalam diri...

Ok guys..sekian sahaja aku punya story pasal jantan ni....just untuk suka-suka je...mustahil lah nak ade peluang untuk jumpa jantan ni balik...

Btw pekerja hotel ni pun banyak jugak yang stok-stok yang menyelerakan....






8 comments:

  1. sakan la mencuci mata yer. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mr. Unknown : hahahaha..ofkos beb...musim tengah gersang ni... :)
      eh apa pasal aku tak leh follow blog kau ni ???

      Delete
  2. lain kali suruh la nak buah tu duduk dekat2 ngan die, dan pura-pura la nak amik gambar anak buah tu. walhal fokus lensa kat jantan tu... hehehehhehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gibb : tak terpikir pun cara ni...aku dok khusyuk usya dia...hahaha

      Delete
  3. Replies
    1. lelaki seksi : kalau tengok depan-depan memang merembes....hahaha

      Delete
  4. Awat hg xpi sembang ngan dia, cian plak dia dok sorang2, klu aku dh tentu dpt kwan bru, ala redah jeerrr, kan

    ReplyDelete
  5. Jazzlee : ceq segan...malu lerr...hahahaha

    ReplyDelete

Followers

World Clock