Tuesday, 23 December 2014

Aktor Kacak dalam The Hobbit....

Filem The Hobbit yang ke tiga, The Battle of the Five Armies dah mula ditayangkan last week...aku memang peminat setia filem Hobbit ni ofkos la gigih pi tengok...

Bagi aku filem yang ketiga ni lagi best dari dua filem yang sebelum ni..tapi still tak boleh lawan kehebatan filem The Lord of The Ring Trilogy...

Jom kita usya-usya aktor-aktor kacak dalam cerita ni...

Aidan Turner


Memegang watak sebagai Kili...dwarf yang hensem..kebanyakan dwarf yang lain tak berapa elok sangat...tapi sayang mati jugak akhirnya kena bunuh...hampehhh...

Aktor yang lahir pada tahun 1983 ni femes dalam siri TV Being Human...perghh hensem siot mamat ni...








Luke Evans


Bard si pemanah yang bunuh Smaug si naga jahat...merembes tengok body tegap aktor ni...antara filem dia yang femes Clash of the Titans, Immortals, Fast & Furious 6, Dracula Untold...banyak lagi la filem-filem yang dia pernah berlakon...btw ade rumor yang mengatakan aktor ni gay...hahahahaha....










Aktor ni dikatakan sedang couple dengan seorang model yang bernama Jon Kortaharena..nak tau lagi lanjut sape boyfriend dia ni, korang pi google sendiri


sama2 hensem...padan laaaaa...

Richard Armitage




Kalau dalam filem ni..serius nampak tak berapa kacak..serabai semacam je aku tengok...tapi kalau tengok dalam real life...boleh tahan jugak muka dia...macho...watak dia sebagai Thorin yang bersusah payah nak dapatkan balik takhta dan kerajaan dia balik...
















Lee Pace



Bapak nya si Legolas dalam cerita ni...Thranduil King of Elf...macam best je aku tengok dia ni tunggang rusa dalam cerita ni...aktor ni pernah berlakon dalam siri TV Pushing Daisies...orang-orang bunian ni memang elok-elok belaka muka dia...








Orlando Bloom


Yang ni sure ramai yang kenal...berlakon sebagai Will Turner dalam Pirates of the Caribbean...dia ni memang super duper kacak...dalam LOTR dan The Hobbit, si Legolas ni aku tengok muka dia bersih je..tak kira la tengah lawan dengan berapa ramai musuh pun...watak lain dah comot berdarah segala satu badan...












Antara semua kat atas ni..aku pilih si pemanah tu...hahahaha....sebab aku taste kat jantan-jantan yang badan sasa....















6 comments:

  1. Haih punah harapan, body aku xsetanding die, pnat ajee aku dok bina badan, sedeh gilerr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jazzlee : tak setanding pun tak pe...aku x kisah...terima seadanya....hahahaha... :)

      Delete
  2. dalam ramai-ramai ni aku kenal Orlando Bloom aje.hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamen : sebab dia femes..yang lain tu tak berapa sangat...

      Delete
  3. Luke Evans tu top ke bottom ?
    hiks hiks hiks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mr. Unknown : aku rasa la..dia mesti top...nmpak gagah jer...hahaha

      Delete

Followers

World Clock