Tuesday, 3 February 2015

Dapat gelaran Wonder Pet pulakkkkk...



Terasa macam hilang keyakinan diri sekarang ni sebab badan makin mengembong seperti di pam-pam...

Ape boleh buat...menyumbat saja sepanjang masa...nak kata bahagia ade kekasih hati..tengah single sekarang ni...*motif nak mention single*....hahahaha....

Tu la pasal nya...selera makan sekarang ni macam singa kelaparan..pantang ade masa terluang sikit...mula la mengular pi lepak kedai makan..kunun niat asalnya nak minum-minum sambil usya jantan...dah kau ade kat kedai makan..otomatik laaaaa makanan pon akan order jugak...nafsu makan semakin membuak-buak kalau dah menjejakkan kaki kat zon banyak sumber makanan...

Natijahnya...macam-macam gelaran dah orang panggil aku....terbaru..ade sorang kerani pompoan ni dah panggil aku wonder pet la pulak...sebab dah sama montok dengan hamster dalam wonder pet...cissss....mujur bagi watak yang cute..hahaha..tak de laaa aku nak angin sangat...

Tapi dalam pada aku tak kisah, rasa down la jugak...harusss sukat makan minum lepas ni...last week aku dah start pi jogging petang-petang lepas keje...harus la cuci mata jugak...ramai abam-abam kacak bersukan kat padang...

Jogging nya setakat dua tiga round..selebihnya jalan-jalan cuci mata...meriah gila...merembes tengok jantan-jantan pakai short main bola...terliuqqq betapa kekarnya peha-peha jantan ni...makanya aku sanggup duduk tepi padang jadi pom pom girl bersorak untuk abam-abam ini main bola...malam pulak kita pom pom cara lain pulak ye...muahahahahaha....





4 comments:

  1. Ala...kid. Janganlah kuruskan badan. Kah! Saya pun gemuk juga. Tapi orang tak ada pula panggil saya wonder pet ke apa. Cuma sorang tu je la kalau gurau gurau dia panggil gemuk. Haha

    ReplyDelete
  2. MNH : kalau tak de orang kutuk pun..memang nak kuruskan sikit badan ni...risau ade penyakit je nanti kalau terlebih gemok... :)

    ReplyDelete
  3. makan tu senaman jugak..senaman mulut.

    perut kenyang hati senang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamen : hahahaha...mulut kurus...perut membusung pulak kan...

      Delete

Followers

World Clock