Thursday, 19 March 2015

Ini yang aku rasa sekarang.....

Nama itu muncul semula dalam hidup aku...dalam pada aku nak lupakan balik semua kenangan yang dah berlalu...

Shitttt....

Kalau aku dalam mood meroyan..aku suka dengar lagu...so temanya kali ni..hari-hari lebih seratus kali aku dok pasang lagu Dayang, Di Pintu Syurga...


Why lagu ni?????

Entah...sebab aku suka dengar lagu ni plus performance Dayang sangat super duper superb...penghayatan dan the way she deliver this song sangat menyentuh hati aku yang sedang rawan ini...

Part lirik yang last paling touching...

 ~ Doaku kasih kita bersua Di Pintu Syurga ~




8 comments:

  1. Kenang namaku dalam doa mu. Haha. Jangan meroyan lelama sangat, tak bagus untuk kesihatan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nov Collins : wahhhhh...kenang nama mu dalam doaku ye...hahahaha...
      tenku bro.... :)

      Delete
  2. Ko meroyankam aku jela, kan senang. Btw, I'm still alive so don't worry.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sammy : kot tak sanggup la hang nantii..hahaha...
      thank god u still alive....ape cita???

      Delete
  3. Ramai PLU suka lagu Dayang tu. Aku pun suka. Memang menusuk kalbu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mr. Unknown :hahahaahah kannn..PLU memang suka lagu mendayu-dayu ni...majoriti PLU wajib akan minat Siti, Alyah, Dayang, Ziana Zain, Misha Omar, Ning Baizura....

      Delete
  4. Amir tak nak dengar lagu dayang nie...well, Ex Amir suker lagu nie giler2...so dah seperate nie Amir cannot take it anymore....;-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amir : mengimbau kenangan.....x pe Amir...cari je lain.. :)

      Delete

Followers

World Clock