Wednesday, 16 December 2015

Dunia ni kecik !!!!!!!

Yes dunia ni kecik je...nak nak dunia plu nihhh...pusing pusing ko jumpa balik orang sama...pi mai pi mai jumpa pulak scandal-scandal ex-ex kauuu...ye realitinya bumi ni berbentuk sfera...

Agak kelakar wehhhh duduk satu meja dengan scandal ex akuuuu...boleh pulak main sindir-sindir...kunun nak berlapik  tak cakap direct...but its funny okehhhhhh..

Peristiwa ni dah berlalu agak lama...tapi aku baru nak share ngan hangpa sekarang...yesssssss...aku pikir macam agak memalukan kalau cerita...tapi ado aku kesah...

Semuanya gara-gara sorang member aku nihh..aku namakan dia R..satu tempat kerja jugak...baru rapat sebab sama2 join pertandingan aerobic bulan lepas...before ni aku tak berkenan dgn diaaa..yesss first impression tu sgt penting....aku tgok gaya mula-mula macam kekwat diva hah...

Mulut dia sangat la laser...plu uollssss....harus la mulut macam puki...dia ni satu rumah dengan scandal ex aku dulu...ex yang mana....Abang A...

Aku dah dapat agak dahhhh....memang mamat tu..Z aku namakan dia ( kerani kat tempat kerja aku jugak) ada scandal ngan Abang A...beria-ria kata tak de pape pale otak diaaaa....

Satu petang tu time tengah melantak bakso sedap mak cik indon kat pasar malam...entah macam mana boleh bukak cerita pasal Abang A....rupanya R ni dulu pun ade history jugak dgn Abg A..aku ade dengar jugak dari mulut Abang A pasal si R ni pernah contact dia nak tanya pasal rumah sewa...ikut cerita dari side jantan keparat tu yakni Abang A, yang si R ni lagak nya diva nak mampossss....Abang A siap pi jemput kat rumah...nak bawak pi minum segala laaaa...tapi si R ni macam buat nak tak nak jeee...

Ok lain pulak yang diceritakan oleh R...petang tu segala macam cerita yang aku tak tau lagi pasal Abang A, habis terbongkar...ikut cerita versi R pulak...memang betul dia ade contact Abang A untuk dapatkan rumah sewa..itupun ada orang lain yang rekemen kan...memang betul yang Abang A jemput dia nak ajak kua minum2...kunun nak discuss sekali laa pasal rumah nak sewa tu...tapiiiii yang Abang A tak cerita kat aku..yang tangan dia turut sekali berjalan seiring raba-raba si R....si R memang terkejut plus tergamam laaa...tu yang dia akui terus dia buat endah tak endah je...sebab niat dia memang betul2 nak cari rumah sewa...bukan nak menyundal...plus Abang A bukan taste diaaa ponn...

Itu satu penipuan yang dah terbongkarrrrrr....

Pastu si R ni continue pulak bukak cerita pasal scandal Abang A dengan Z...dan yang aku nak gelak guling2, rupanya si R ni dah tau dahhh hubungan aku dengan Abang A..

Dan yang paling best..sebenarnya Abang A mula scandal dengan Z, time kami still ok...time tu dah sampai kemuncak episod kebahagiaan...sebelum keretakan munculll..

Macam mana si R ni dapat tau...harus la Z yang satu rumah dengan dia mengadu nasib...ye laaa blok rumah dorang sebelah2 je dengan blok rumah aku...so ofkos la sudah terang lagi bersuluh boleh nampak kereta Abang A tersadai elok depan rumah aku...

Menurut cerita R, si Z ni memang down gila laaaaa bila dapat tau yang aku niii pon ade hubungan dengan Abang A...ye laaaa...macam yang dijanjikan dekat aku jugak laaa...si Z ni ditaburkan bermacam-macam janji manis nak bawak pergi bercuti laaa, nak belikan itu la, ini laaa...

Last-last padan muka...hakhakhak...padan muka kat aku jugakkk...hakhakhakhak...

Tapi serius lawak...time aku dengar cerita ni dari mulut R...at first memang la rasa geram marah semua ada...tapi bila pikir balik...betapa bongok nya aku duluuu...kelakar gilaaa...

Yang untung nya Abang A laaa...pandai dia main scandal dengan aku dan Z yang satu tempat kerja dan tinggal pulak berdekatan....

Tak cukup dengan 2 3 orang bini yang sah yang dia ade..entah betul entah tidak cerita dia ade 3 bini tu... , dengan aku lagi, pastu nak menjalang dengan jantan lain lagikkkk.....tak ke kimakkkk nama dia..

Then, nak dibuat cerita jugak....Z dengan kawan dia dan NF (ex aku jugak) datang lepak makan sekali....apa lagiiiiii....mulut puki si R ni boleh pulak bahankan aku dengan si Z...cinta tiga segi la....madu la...aku pon mulut puaka jugak, harusla defend kan diri..yang si Z pon bukan main jugak mulut dia....

Sejujur nya aku dah boleh let go dah apa yang jadi dulu..yes marah memang marah..tapi tak de la macam dulu....dan aku dah tak kesah dah pon sekarang ni dia nak pi tibai lubang jubor sape dahhhh....

Benda dah jadi sejarah...

Next aku nak gosip pulak pasal scandal baru NF...sape tak ingat NF..bley belek2 balik entri yang lepas2.....

Korang jangan ingat aku still lagi meroyan yaaaa....langsung tak..aku cuma nak share pengalaman dan nak cerita macam mana perangai jantan2 tak guna nihhh..at least boleh jadi pengajaran...gituhhhhhh....

See uollssss next time....ahahhh lupa nak kenalkan blogger baru...hikhikhik...kawan baik aku..yang selalu ada di kala aku susah dan senang...agar-agar die gelarkan diri....nokkkk aku tolong promote untuk hanggggggg....jangan marah yeeeee....










21 comments:

  1. Wlpun luka hati msih berdarah, tapi kekasagkan bahsa hg amat aku rindui, skang aku nk blah sai aku tau hg tak suka aku,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jazzlee : lamanyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa senyapppppp....miss u a lot... :)

      Delete
    2. Ape miss u alot, nukman kate ingat senang ke
      Taulah kita ni sape, mtg2lah dia femus,

      Delete
    3. Jazzlee : :(...marah kita yaaaa...huhuhuhu...dah lamo tak bertegur..tup tup marah kita..nak lariiiiiiii la macam ni...

      Delete
    4. Apelah marah skit jerrr dh nk lari, tuh lum couple lagi, habih harubiru

      Delete
    5. Jazzlee : hahahaha....dah couple,lain sikit merajuk dia...

      Delete
  2. Well, ini boleh dikira sebagai perhimpunan kekasih-kekasih yang telah dicurangi nie kidd...hihihi...;-p

    Alah kidd...sabau jerlah...manusia macam tu memang tak pernah nak kenal diuntung pun...tak pernah cukup dengan satu...hmm...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amir : hahahaha...gitu la gamaknya..serius kelakar...pernah terpikir nak pakat ramai2 kenakan dia balik...tapiiii...tak baikkk kannn...

      Delete
    2. Memang tak baik...tapi kan...why not try to teach him a lesson...bukannya aper....supaya dia tak buat perangai buruk dia kat orang lain...

      Delete
    3. Amir : oranga macam ni memang ajar....sekarang ni ntah dgn budak baru mana ntah dia rapat...mangsa terbaruu...

      Delete
  3. Aku tunggu scene tarik2 rambut..takde ker?hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me too..xde ke scene tarik2 rambut..

      Delete
    2. Kamen : hahahaha....mujur tak dak..kalau ada, front page Metro esok nya kottt....hahahaah...

      Delete
    3. Aries Kid : gilaaa nak buat mcm tu disebbkan sorg jantan...buang masa je dik....hahahaha..

      Delete
    4. Pelisss make it happen .. kalau buleh ade scene cubit2 buah dada ..kehkeh ..

      Delete
    5. Kidd...And Amir tambah skit lagi...selain dari cadangan Kamen, Aries and Nu'man tu...apa kata menggunakan khidmat Mak Esah jugak....hihihi...*larikkk....

      Delete
    6. Nu'man : buah dada tak ranum...tak lepas nak cubit..hahaha...
      Amir : mak esah mana yang hebat ??? hahah kenal tak...nak sumpah jantan tu jadi siamang terusss...

      Delete
  4. Belajar daripada pengalaman yang dulu...tak perlu nak bergaduh disebabkan seorang lelaki, tak berbaloi..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Carl : yeeeeee...buang masa jeee...cukup la hati yang sakit lepas dia buat taik kat kita...x perlu nak bikin kecoh gaduh lawan tarik pen*s...sudahnya kita yang maluuu...

      Delete
  5. Yess aq ade dtempt kejadiam,,,,,hahahaahah krekkkk,,,krekk merah ulala muke mu,,,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaaaa agar-agar dah mencarutttttttttt.........

      Delete

Followers

World Clock